Valószínűleg onnan fakad a perverz vágyam arra, hogy figyeljem az újonnan megjelenő videójátékokat autós és motoros vonatkozásban, hogy én ahhoz a generációhoz tartozok, aki a helyváltoztatásra alkalmas járművekbe először egy bazinagy katódsugárcsöves monitor előtt szeretett bele. Pedig hiába: azt a pénzt, amiből olyan gépet építenék, amin simán elfutna a hamarosan megjelenő Days Gone, idén is motorra fogom költeni. De azért egy kicsit vágyakozni, szemlézni jó!

Pedig motoros szemmel nézve nincs túl sok jó élményünk a kontrollergyűrés területén. Olyannyira nem, hogy hirtelen a Ride 3 az egyetlen olyan játék, amit pozitív példaként meg tudok említeni.
A Days Gone pedig ráadásul még csak nem is a motorversenyzés világából merít. Egy klasszikus zömbiölős játék lesz, ahol a kietlen posztapokaliptikus világot Deacon St. John egy motor nyergében járja be.
A fenti videóból azonban kiderül, hogy a motor kifejezetten fontos szerepet kap a történet fonalának felgögyölítése során. A játék fejlesztői ugyanis nem átallanak telepakolni a történetet olyan helyzetekkel amikor jobb gyorsan meglépni a helyszínről. Cserébe pedig törődni kell a kétkerekűvel. Meg kell javítani, hogy ne a legrosszabbkor mondja be az unalmast, benzint kell hozzá szerezni, valamint a felmerülő igényeknek megfelelően átalakítani, például, hogy a felcsomagozott motoron elférjen még némi lőszer. A Days Gone április 26-án kerül a boltokba.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Kevés dolog kering annyi ideje pletyka szinten, mint egy új Suzuki turbo motorkerékpár érkezése. Most újabb szabadalmakat nyújtottak be e téren.
Elolvasom »A hírben van egy nagy adag találgatás, ugyanis nincs nevesítve a bejegyzésekben a Hayabusa típusnév. De nagyon esélyes, hogy arról van szó.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »