A HEVIK márkát a motoros kiegészítő felszerelések egyik meghatározó szereplője, a Kappa hozta létre – hiszen a megszokott márkanévvel nem forgalmazhattak ruházati termékeket. Így elkezdtek beszivárogni a piacra az új megnevezéssel – és mára elérte azt a szintet a palettájuk, hogy nem lehet szó nélkül elmenni mellettük, ha valaki beszerzésen töri a fejét.
Az olasz formatervezés és az átgondolt műszaki megoldások párosítása jó alternatíva mindenkinek, aki divatosan stílusos szeretne lenni motorozás közben is. Gondolnak a városi közlekedésben nap mint nap közlekedőkre, a komoly túrázókra és az épített motorjukhoz passzoló cuccokat keresgélő motorosokra is.
Elsődlegesen azoknak készült a HEVIK egyik legújabb motoros nadrágja, akik napi szinten közlekednek két keréken, de nem akarnak feltétlenül hardcore motorosnak kinézni. Alapvetően egy hagyományos megjelenésű farmernek tűnik, amelynek külső pamut anyaga megfelelő komfortot biztosít sokféle időjárás esetén is. A napi motoros élet során elhelyezendő apróságok tárolására nagy oldalsó zsebek szolgálnak – a biztonságot pedig sok fontos részlet szavatolja.
A térdeknél állítható magasságú protektorok óvják az ízületeket az esetleges sérülésektől, és szerencsére a medence mellett is van védelmi eszköz. Amikor az a peches helyzet áll elő, hogy elképzeléseiddel szögesen ellentétes módon az aszfalton csúszol – általában a motorod után -, a veszélyeztetett területeken Dupont® Kevlar betétek igyekeznek a hőterheléstől megóvni habtestedet. Nem csupán maguk a protektorok, hanem az egész nadrág cakkumpúder megkapta a legújabb CE minősítést, azaz megfelel az EN17092 szabványnak. Mindezt úgy, hogy egy divatos utcai nadrágnak néz ki…
A HEVIK Harbour anyag-összetétele a következőképpen épül fel: a külső héj 98 százalék farmer pamut és 2 százalék spandex, a bélés a csípő/térd területen 60% DuPont® Kevlar® aramid szál és 40% poliészter. 46-tól 58-as méretig fekete és katonai zöld (military) színekben kapható az EuroMotor üzletében.
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »