Mint az köztudomású, a 2019-es évtől a gyári Yamaha MotoGP csapat hivatalos főszponzora az amerikai energia-ital gyártó, a Monster lett. Mivel pedig fent nevezett alakulatnál tölti elnyúló aktív karrierjét egy bizonyos Valentino Rossi nevű motoros kolléga, a lime-zöld sematikus M-logó népszerűsége esélyes hogy növekedni fog.
Amennyiben pedig valaki motoron is szeretné rajongását kifejezni, kevés jobb lehetőség adódik az Alpinestars 2019-es Monster kollekciójánál. A hazai márkaszaküzletben, a Motostar-ban már polcon vannak a jövő évi cuccok, így engedjétek meg, hogy bemutassuk nektek a sorozat darabjait. Videónkban részletesen láthatod őket, lentebb pedig egyesével is olvashatsz róluk néhány szót. Az alcímekre kattintva pedig eléred a termékeket a szaküzlet webáruházában.
Az összes Monster cuccot bemutatjuk, egyet pedig motoron is kipróbáltam – mert olyanban még nem motoroztam korábban
Egy teljesen jól használható általános cordura kabát. Vízállóságát csak esőruhával tudod biztosítani – cserébe szellőzése az anyag egész felületén keresztül jobb. A hideg napokra tartalmaz thermo bélést, belül és kívül is van zsebe bőséggel. Az egyik belső ráadásul teljesen vízálló. Amennyiben nem elég az anyag szellőzése, a front részen nagy méretű légbeömlőket nyithatsz meg a nyári időben. Könyök- és váll protektorokat alapból ad, a gerinc- és a mellkas védőeszközeit pedig be tudja fogadni.
Magát az alapjául szolgáló protektoros textilpucsit már részletesen bemutattuk. Így az Iron Sport Hoodie energiaital-dekoros változatával kapcsolatos tudnivalókat ott el tudod olvasni. Ide egy kép jut a kollekció tagjáról:
Ő a kollekció talán legérdekesebb darabja – legalábbis abból a szempontból, hogy újdonságot is tartalmaz. Hasonló cuccban még soha nem motoroztam, így nagyon kíváncsi voltam, milyen lehet a gyakorlatban. A Mercury lényege, hogy külső rétege softshell anyagból készül – ezt anno a síruhákhoz fejlesztették ki. Maga az anyag nagyon jó szél- és elfogadható vízállósággal rendelkezik, ugyanakkor nem rohadsz bele még intenzív mozgásnál sem.
Természetesen a motoros viselethez kellett bele némi protektor: könyöknél és vállnál alapból van CE besorolású – utóbbinál külső védelem is akad. Gerincvédőt tudsz beilleszteni, vagy értelemszerűen hordhatsz páncélt is alá. A legnagyobb előnye azonban, hogy sokkal inkább egy vagány utcai viseletnek tűnik, mint motoros ruhának. Ezzel együtt egészen kellemesnek tűnt a 11 fokos őszi időben városi motorozás során.
Amennyiben nincs külön csomagtároló a motorodon, kell egy hátizsák. Ha pedig Monsterbe vagy öltözve, hülyén néznél ki a dzseki hátán levő logót letakarva… A Marauder maga is büszkén viseli a zöld stilizált M betűt. Egyebekben pedig egy teljes értékű motoros hátizsák. Van egy laptophoz is elég nagy fő- és egy mellék rekesze, vízálló takarója, derék- és mellkas pántjai. Sőt, akár egy sisakhálót is kiránthatsz az aljából – így életed párjának fejvédőjét a saját hátadon viheted, ameddig őt magát a fedélzetre nem veszed.
Egész évben hordható kesztyű. A szára ugyan nem hosszú, de elég jó hőtartó-képességű – ugyanis a Mercury kiváló társaként szintén részben softshellből készült. Persze van benne bőr is – mert egy motoros kesztyű csak akkor ér valamit, ha tenyere igazán kopásálló. Nyilvánvaló, hogy a megfelelő mennyiségű protektor is ott feszül a külső réteg alatt.
A Raid a nyáriasabb időre készült. Ahol a Force softshell, ott ő hálós – így szellőzése sokkal jobb. Mivel a videó készítésekor hideg volt, a gyakorlatban már nem vizsgázott. Felépítése azonban pont olyan igényes, ahogy azt az Alpinestars márkától megszokhattuk.
A nyaksál elengedhetetlen kellék mindenkinek, aki hidegben is motorra ül. Jómagam például sokkal jobban kedvelem, mint a maszkot – utóbbi ugyanis kitágítja a sisak bélését is. A jó csősál viszont mélyen benyúlik a ruha alá és kicsit a sisak alá is, így tökéletesen zár. Amikor a bukót leveszed, akkor pedig akár sapkává is tud változni. A Legacy rugalmas anyaga pedig a túl nagy gyűrődések kialakulása ellen is jó – a matéria pedig kiválóan szélálló is.
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »