A BMW bemutatta a hozzájuk tartozó robogó lineup következő tagját, a C400GT-t. A család tagjai a C650GT, a C650 Sport és az elektromos C Evolution is, de az új jövevény alapvetően a C400X-szel mutat fel közös alapokat. Csak éppen annak egy olyan változata, ami a nagyobb lélegzetvételű utakra és a kényelemre helyezi a hangsúlyt.
A két motorban ugyanaz az egyhengeres, 350 köbcentiméteres, négyszelepes SOHC blokk szolgál. A teljesítménye 34 lóerő 7’500-as fordulatszámnál, a 35 newtonméteres nyomatékcsúcsot pedig 6’000-es fordulat/percnél éri el.
A térhálós váz szintén megegyezik a C400X-ben lévővel. Elől 43 milliméteres teleszkópok, 265 milliméteres tárcsafékek és 15-ös kerék kapott helyet. Az ABS természetesen az alapfelszereltség része, amit a Continental szállít. Amiben azonban változott az például a szélesebb idomzat, ami több szélvédelmet kínál, mint a C400X esetében.
A 6.5 collos, Bluetooth kapcsolatos, navigációt is rejtő színes TFT kijelző, vagy a kulcsnélküli indítás azonban már feláras extrának számít. További kényelmi extrát jelenthetnek a fűthető markolatok, de szükség lehet a gyári riasztóra is. Az igazán fontos viszont az, hogy a gyártó, az X esetében tapasztalhatónál több kényelmet és komfortot ígér.
Cimkék:
Becélozza a középső sávot az Aprilia. Mégpedig úgy, hogy levágnak az 1100 köbcentis V4-es erőforrásukból két hengert.
Elolvasom »A Honda frissítette a CBR1000RR-hez tartozó elektronikai csomagot, elsősorban azoknak kedvezve, akik pályázni szeretnének vele.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »