Honda NC750X DCT 2018 | |
MOTORTÍPUS | Folyadékhűtésű, négyütemű, 8 szelepes SOHC, soros, kéthengeres benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 745 |
FURAT X LÖKET (MM) | 77 x 80 |
KEVERÉKKÉPZÉS | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 10,7:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 40,3/55/6’250 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 68/4’750 |
TENGELYKAPCSOLÓ | Duplakuplungos automatikus (DCT) |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 fokozatú |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / 110 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø 41 mm teleszkóovilla |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Központi hátsó rugóstag, Pro-Link himbarendszer |
ELSŐ FÉK | Ø 320 mm szimpla, hullámos peremű tárcsa kétdugattyús, hidraulikus féknyereggel |
HÁTSÓ FÉK | Ø 240 mm szimpla, hullámos peremű tárcsa egydugattyús, hidraulikus féknyereggel |
ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 – ZR17M/C (58W) |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 160/60 – ZR17M/C (69W) |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’230/845/1’350 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’535 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 830 |
SZABADMAGASSÁG (MM) | 165 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 230 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 14,1 |
ÁR (FORINT, 2018. OKTÓBER) | 2’889’000.- |
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »