Úgy döntött, hogy visszavonul a motorversenyzéstől Romano Fenati, aki a vasárnapi San Marinó-i GP rendezvényen Moto2 kategóriában megehúzta ellenfelének, Stefano Manzinak az első fékét, amikor mellé ért. A 22 éves versenyző kedden interjút adott a La Republicának, amiből az jön le, hogy a fiatal motorversenyzőnek csak mértékkel esett le tettének súlya. Az olasz napilapban azt közölte, eljött az idő arra, hogy elköszönjön. Nem ez lehetett élete legnehezebb döntése, miután nem csak jelenlegi, hanem jövőbeni csapata is megszünteti vele a szerződését és elhatárolódik tőle.
„Mindig azért mentem ki a pályára, hogy nyerjek. Hogy Romano Fenati legyek.De rájöttem, senki nem törődik velem és azzal a fájdalommal, amin keresztülmegyek. Így aztán jobb, ha elbúcsúzok. Végeztem a MotoGP-vel, nem indulok többé.” – nyilatkozta az olasz versenyző, jelentsen ez bármit is.
Az olasz motorversenyző később azzal indokolta tettét, hogy Manzi a viadal során korábban már kétszer meglökte őt. Ebből a hibáztatásból is az látszik, hogy egészen egyszerűen nem fogta fel, hogy milyen horderejű görénységet művelt a pályán.
https://youtu.be/cklpKVjEON4
Egy kis fáziskéséssel időközben az Olasz Motoros Szövetség – FMI – is közölte, hogy bevonta Romano Fenati versenyengedélyét, és szeptember 14-re beidézte kihallgatásra. A licenc nélkül Fenati sehol nem versenyezhet még akkor sem, ha időközben meggondolja magát.
Cimkék:
A BMW egy igen hangulatos videót dobott ki, amelyben megmutatja a vadiúj BMW R1250GS-t és a benne működő változó szelepvezérlést.
Elolvasom »A Moto Guzzi csavart még egy kicsit a V9 Bobber modelljén, ami természetesen olaszosan nyálcsorgatósra sikerült.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »