Ordenáré nagy közhely elsütni azt, hogy van amit nem kell reklámozni, mert magáért beszél. De van benne igazság és a BMW meg is tudja mutatni, hogyan működik ez a gyakorlatban. Ők ugyanis a napokban meglépték ezt, miután a legújabb kisköbcentis harcosukat mindenféle felhajtás nélkül küldték csatába. Nem voltak semmitmondó teaser videók, nem volt világméretű beetetőkampány vagy más modern marketingfogások. Az új G310RR egészen egyszerűen csak felbukkant a japán BMW Motorrad Days-en.
Nem az utcai változatot állították ki, hanem egy gyanúsan Supersport300-ba tartó, különleges karbon pályaidomos darabot, ülés alá húzott titán kipufogórendszerrel és mart versenylábtartókkal. Ilyen szerkóban persze minden motor menőnek tűnik, de a jelenlegi BMW S1000RR inspirálta vonalvezetés így is szépen átsejlik.
Bizalomra van is okunk. Az előre legyártott ítélettel szemben nehéz felvenni hatásosan a kesztyűt, hiszen azokat nem a tapasztalat vagy az érvek hozzák létre, így a G310RR-t sem fogjuk megúszni némi lefitymálás nélkül indiai gyökerei miatt.
Pedig a TVS 310RR Apache-al közös platformra készült naked G310R és a túraenduró G310GS is pozitív benyomást tett ránk, így a bizalmat joggal szavazzuk meg az egyhengeres sportharcosnak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »