Ordenáré nagy közhely elsütni azt, hogy van amit nem kell reklámozni, mert magáért beszél. De van benne igazság és a BMW meg is tudja mutatni, hogyan működik ez a gyakorlatban. Ők ugyanis a napokban meglépték ezt, miután a legújabb kisköbcentis harcosukat mindenféle felhajtás nélkül küldték csatába. Nem voltak semmitmondó teaser videók, nem volt világméretű beetetőkampány vagy más modern marketingfogások. Az új G310RR egészen egyszerűen csak felbukkant a japán BMW Motorrad Days-en.
Nem az utcai változatot állították ki, hanem egy gyanúsan Supersport300-ba tartó, különleges karbon pályaidomos darabot, ülés alá húzott titán kipufogórendszerrel és mart versenylábtartókkal. Ilyen szerkóban persze minden motor menőnek tűnik, de a jelenlegi BMW S1000RR inspirálta vonalvezetés így is szépen átsejlik.
Bizalomra van is okunk. Az előre legyártott ítélettel szemben nehéz felvenni hatásosan a kesztyűt, hiszen azokat nem a tapasztalat vagy az érvek hozzák létre, így a G310RR-t sem fogjuk megúszni némi lefitymálás nélkül indiai gyökerei miatt.
Pedig a TVS 310RR Apache-al közös platformra készült naked G310R és a túraenduró G310GS is pozitív benyomást tett ránk, így a bizalmat joggal szavazzuk meg az egyhengeres sportharcosnak.
Cimkék:
A Triumph idén bemutatja az 1200 köbcentiméteres Scrambler modelljét, amihez egy új kedvcsináló teaser videót kaptunk.
Elolvasom »Szinte hihetetlen ahogy a bitang nagy BMW R1200GS önmagát terelgeti a pályán, érdemes megnézni az erről készült videót.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »