Honda Gold Wing Tour DCT | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Az új boxer teljesítménye és főleg nyomatéka meggyőzően mozgatja a lényegesen könnyebb Gold Winget. A 7 sebességes DCT erőátvitel pedig remekül működik együtt vele. Belekötni már szinte csak a kissé késő gázreakcióba és főleg az indokolatlan és zavaró beleváltásokba lehet.
|
||
Teljesítmény | 5 | 5 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 7 | |
Rugalmasság | 10 | 8 | |
Vibráció | 5 | 5 | |
Akusztika | 5 | 5 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 44 | |
Futómű |
Sokkal komfortosabb elődeinél, igazából szinte minden helyzetben megállja a helyét. A nagyon gyenge utakon azonban közvetlen versenytársai még felülmúlják.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
Komfort | 10 | 7 | |
Összesen | 40 | 36 | |
Biztonság |
Ezen a téren sem kompromisszum, sem semmiféle belekötési lehetőség nincs. Vitának helye sem.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 10 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
Összesen | 35 | 35 | |
Mindennapi használat |
Roppant törpének vagy égimeszelőnek kell lenni ahhoz, hogy az egész vezetői helyzet és komfort ne legyen tökéletes. A kategóriájában kicsinek számító új dobozok adnak igazi támadási felületet.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 9 | |
Kényelem utas | 5 | 5 | |
Szélvédelem | 5 | 5 | |
Pakolhatóság | 5 | 3 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 5 | |
Hatótávolság | 5 | 3 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 47 | |
Költségek |
Elképesztően drága és alighanem a fenntartása sem lesz olcsó. A fogyasztás lesz az új tulaj pénztárcájának egyetlen barátja.
|
||
Ár | 10 | 2 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 2 | |
Összesen | 20 | 8 | |
Mindösszesen | 200 | 170 |
Honda Gold Wing Tour DCT | |
MOTORTÍPUS | Folyadékhűtésű, négyütemű, 24 szelepes, SOHC-vezérlésű, hathengeres boxermotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 1’833 |
FURAT X LÖKET (MM) | 73 x 73 |
KEVERÉKKÉPZÉS | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 10,5:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 93 (126,5) / 5’500 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 170 / 4’500 |
INDÍTÁS | Integrált indítógenerátor (Integrated Starter Generator – ISG) |
TENGELYKAPCSOLÓ | DCT: hidraulikus, olajfürdős, többtárcsás, olajnyomás alatt álló |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Hétfokozatú szekvenciális DCT vezérléssel és séta üzemmóddal (előre-hátra) |
SZEKUNDERHAJTÁS | Zárt kardán |
VÁZ | Présöntésű alumínium hídváz |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 30,5 / 109 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Dupla lengőkaros, központi rugóstag |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Pro Link rendszer, központi rugóstag |
ELSŐ FÉK | Ø 320 mm dupla tárcsa hatdugattyús, úszóágyazású féknyergekkel, ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø316 mm szimpla tárcsa háromdugattyús féknyereggel, ABS |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | HTCS |
ELSŐ GUMIABRONCS | 130/70 R18 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 200/55 R16 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | 131 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’475 / 905 / 1’340 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’695 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 745 |
HASMAGASSÁG (MM) | 130 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 383 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 21,1 |
ÁR (HUF, 2018 SZEPTEMBER) | 11’089’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »