BMW G310GS | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A három decis blokk ereje senkit nem fog tűzbe hozni, de közútra és terepre nyugodt vérmérsékletű embernek elegendő, amit tud. A 6’000 feletti vibráció itt is kicsit túl sok.
|
||
Teljesítmény | 5 | 3 | |
Nyomaték | 5 | 3 | |
Gázreakció | 10 | 7 | |
Rugalmasság | 10 | 7 | |
Vibráció | 5 | 2 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 8 | |
Összesen | 50 | 34 | |
Futómű |
Az egész futómű nagyon lágy, ami egyedül dinamikus szerpentines kanyaroknál lehet picit zavaró. Egyébként kellemes és komfortos gyenge aszfalton és könnyű terepen egyaránt – mint az eredeti GS-ek voltak.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 8 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 7 | |
Komfort | 10 | 9 | |
Összesen | 40 | 28 | |
Biztonság |
A fékrendszer a motor képességeihez megfelelő. Az ABS alapfelszereltség, de természetesen kikapcsolható.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 7 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 7 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
Összesen | 35 | 24 | |
Mindennapi használat |
A hely bőségesen elég, főleg hogy 3 nyeregmagasságból választhatunk. A terhelhetőség két európai embernek sok esetben kevés lesz. A fogyasztás teljesen elfogadható, ahogy a motor egész összképe is teljesen rendben van.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 9 | |
Kényelem utas | 5 | 4 | |
Szélvédelem | 5 | 3 | |
Pakolhatóság | 5 | 4 | |
Terhelhetőség | 5 | 2 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 3 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
Karbantartás | 5 | 5 | |
Összesen | 55 | 42 | |
Költségek |
Kedvező az ára, ésszel használva keveset fogyaszt és várhatóan a fenntartása sem fog sok terhet róni tulajdonosára.
|
||
Ár | 10 | 8 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 16 | |
Mindösszesen | 200 |
144 |
BMW G310GS | |
MOTORTÍPUS | Vízhűtéses, négyütemű, egyhengeres négy szelepes benzinmotor, dupla felső vezérműtengely, nedves karteres kenés |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 313 |
FURAT X LÖKET (MM) | 80 x 62,1 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Elektromos üzemanyag-befecskendezés, BMS-E2 |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 10,6:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 25 (34) / 9’500 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 28 / 7’500 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Mechanikus működtetésű, többtárcsás nedves tengelykapcsoló |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 sebességes szinkronizált sebességváltó a főtengelyházba építve |
SZEKUNDERHAJTÁS | Végtelen Z-gyűrűs lánc |
VÁZ | Csöves térhálós váz |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 63,3 / 98 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø41 mm fordított teleszkópvilla, rugóút 180mm |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Húzott alumíniumöntvény lengővilla, közvetlen zsanérozású központi rugóstag, állítható előfeszítés, rugóút 180mm |
ELSŐ FÉK | Ø300 mm szimpla úszóágyazású tárcsafék, radiális négydugattyús féknyereg, kikapcsolható ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø240 mm szimpla tárcsafék, egydugattyús úszóágyazású féknyereg, kikapcsolható ABS |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
ELSŐ GUMIABRONCS | 110/80 R 19 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150/70 R 17 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’075 / 880 / 1’230 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’420 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 835 (opcionálisan 820 és 850 elérhető) |
HASMAGASSÁG (MM) | n.a. |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 169,5 |
MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | 345 |
HASZNOS TERHELHETŐSÉG (KG) | 175,5 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 11 |
ÁR (HUF, 2018 AUGUSZTUS) | 1’924’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »