Ez a hét a Harley-Davidsonról szól. Na persze, miután a milwaukee-i cég ledobta a teaser atombombát ez nem is csoda. Egy rövid kis videóban annyi újdonságot villantottak fel, hogy összeszedni is nehéz. Első meglepetésünkben természetesen mi is csak a túraendurón tudtunk hüledezni, de azért kiderül, hogy van ott még néhány érdekesség. A Streetfighter kifejezetten gusztusos darab lesz, de szót fogunk még ejteni a Custom és a LiveWire motorokról is. Egy pillanatra azonban álljunk meg. A teaser videóban sok olyan másodpercnyi részlet bukkan fel, amivel érdemes foglalkozni. Az idomos sportmotort még nem tudjuk hová tenni, de az már biztos, hogy a Softail család is bővülni fog.
Szóval nincs szükség a rinyára, a Harley nem adja fel a tradícionális szemléletű motorjainak a gyártását. Az új Softail modell bemutatkozását 2019-ben várjuk, és azt már tudni lehet, hogy ez lesz a Harley-Davidson FXDR 114.
Az új FXDR-t az alábbi teaser videóban először a 41. másodpercben láthatjuk. Az új Softail modell egy versenypályán bukkan fel. Csak hátulról látjuk, innen viszont jól kivehető a széles hátsó kerék, a fehér farokidom és a sportos, háromszög alakzatú kipufogódob.
A rejtélyes bringa 2:18-nál bukkan fel újra. Gyors vágások, homályos képek, nehéz az információt kiszűrni belőle. De a fényszóró felett csücsülő légterelő így is kiviláglik, és azt is látjuk, hogy az üléspozíció kissé előrenyújtott lábakat igényel. Majd egy villámgyors váltás és látjuk a motort vezetői szemszögből.
Az emelt kormány és a tanksapka mellett kivehetőek az FXDR betűk. Az “R” azonban jól ki van emelve piros színnel, így feltételezhetjük, hogy különleges jelentéssel bír. Persze nagyon adja magát, hogy a “Racing” kezdőbetűje lehet a Softail családon belül, bár az NHTSA-nál fellelhető adatok szerinti 91 lóerő, amit a blokk kiszuszakol magából nem feltétlenül támasztják ezt alá. Talán inkább roadster?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »