Szépen lassan lecsorogtak az első információk az éppen frissítésre megérett RM-Z250 modell kapcsán. A Suzukinál pedig úgy gondolhatták, hogy ha már kezdenek vele valamit, akkor nem szúrják ki az emberek szemét hányaveti komolytalansággal. Egyenesen a motor két fő eleméhez nyúltak hozzá. A vázhoz és a motorblokkhoz.
A jelenleg is futó, MX2-es osztályhoz tartozó sárga harcos már most is sokak szívét elnyerte. A KYB PSF2 légrugós villák és a KYB hátsó lengéscsillapítók ebben nem kis szerepet játszottak, de a japán beszállító frissebb portékáit kapja a frissülő terepbetyár. Ezen túl dolgoztak a mérnökök egy kicsit a vázon és a lengővillán a merevség érdekében.
A pontos adat még csak később érkezik, de az már biztos, hogy a manapság már elkerülhetetlen elektronikai frissítés mellett a motorblokkot sem hagyják érintetlenül. Így aztán valamivel több lóerőve lehet majd gazdálkodni egy tisztességes bevetésen, ameddig az aszfaltvagányok belesírnak a párnájukba a rossz időjárás miatt.
Na és persze mi az, ami minden motornál kihagyhatatlan ha találnak némi plusz nyomatékot és néhány eltévedt lovat? Természetesen a fékek felülvizsgálata. Természetesen a Suzukinál sem hagyják ki. Az új RM-Z250 a korábbi szériához képest előre nagyobb tárcsákat kap, hogy legyen mivel megállni. A homályos utalások és a hiányos konkrétumok közül azért egy fix információt sikerült kiszűrni: az új terepgépeket Dunlop gumikkal fogják a gyárban felszerelni.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Börtönbüntetésre ítéltek egy gyorshajtó, egykerekező, vagánykodó és erről videókat készítő motorost Angliában.
Elolvasom »Magyarország motoros Mekkája hagyományosan a megkerülhetetlen biker hét és fesztivál, amit csak úgy hívunk: Sirok.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »