Szépen lassan lecsorogtak az első információk az éppen frissítésre megérett RM-Z250 modell kapcsán. A Suzukinál pedig úgy gondolhatták, hogy ha már kezdenek vele valamit, akkor nem szúrják ki az emberek szemét hányaveti komolytalansággal. Egyenesen a motor két fő eleméhez nyúltak hozzá. A vázhoz és a motorblokkhoz.
A jelenleg is futó, MX2-es osztályhoz tartozó sárga harcos már most is sokak szívét elnyerte. A KYB PSF2 légrugós villák és a KYB hátsó lengéscsillapítók ebben nem kis szerepet játszottak, de a japán beszállító frissebb portékáit kapja a frissülő terepbetyár. Ezen túl dolgoztak a mérnökök egy kicsit a vázon és a lengővillán a merevség érdekében.
A pontos adat még csak később érkezik, de az már biztos, hogy a manapság már elkerülhetetlen elektronikai frissítés mellett a motorblokkot sem hagyják érintetlenül. Így aztán valamivel több lóerőve lehet majd gazdálkodni egy tisztességes bevetésen, ameddig az aszfaltvagányok belesírnak a párnájukba a rossz időjárás miatt.
Na és persze mi az, ami minden motornál kihagyhatatlan ha találnak némi plusz nyomatékot és néhány eltévedt lovat? Természetesen a fékek felülvizsgálata. Természetesen a Suzukinál sem hagyják ki. Az új RM-Z250 a korábbi szériához képest előre nagyobb tárcsákat kap, hogy legyen mivel megállni. A homályos utalások és a hiányos konkrétumok közül azért egy fix információt sikerült kiszűrni: az új terepgépeket Dunlop gumikkal fogják a gyárban felszerelni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »