Szinte még csak tegnap jelentette be Jorge Lorenzo Guerrero a mugellói győzelme után, hogy hiába alakult pozitívan a hétvége, ő mégis a Repsol Hondához igazol, hogy Marc Marquez csapattársaként folytassa a 2019-2020-as idényt. A megüresedő motorra sokan megnyalták a szájuk szélét. A lehetőséget azonban Danilo Petrucci kapta meg, aki egy éves szerződést írt alá. Tehát a helye csak 2019-re van biztosítva. De ez lehet, hogy éppen elég lesz arra, hogy megmutassa mit tud majd a legújabb Ducati Desmosedici GP19 nyergében, a háta mögött teljes gyári támogatással.
Danilo Petrucci jelen pillanatban az Alma Pramac, tehát a Ducati szatellit csapatának a tagja. A gyári olasz csapatnak ez jelen pillanatban inkább szükségmegoldás. Hiszen kérdéses volt Jorge Lorenzo helye, de pont amikor hosszú 18 hónap után kezd a kezére állni a talján bika, akkor dobbant a spanyol versenyző, aki persze nagyon sajnálja, hogy így alakult, de azt mondja túl későn jött az eredmény és túl későn kapta meg azt a támogatást, amire korábban is szüksége lett volna.
Petruccival viszont madarat lehet fogatni mostanság, hiszen azt mondja, hogy számára egy álom vált valóra azzal, hogy a gyári csapat tagjává válik. A nagy kérdés azonban az, hogy ki érkezik a helyére az Alma Pramac nyergébe? Ha az elmúlt időszak tempójában haladnak az átigazolások, akkor hamarosan megtudjuk. Az előzetes hírek szerint van arra némi esély, hogy Francesco Bagnaia lesz az, akit kiemelnek a Moto2 mezőnyéből.
Fotó: MotoGP
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »