Talán így történt: az MV Agusta főnök Giovanni Castiglioni itáliai otthonának teraszán az azúrkék tengerbe bámulva hátra simította ezüstös, dús haját. Egy pohár bort meglögybölve magába szívta a csersavak és a part sós illatát. Egy szent alkotásra termett pillanatban izmai megfeszültek, és riadtan tekintett körbe. Megnyugodván, hogy nincsen senki fia, aki e nemes minutumban megzavarja, hát a valagát fogta és könnyeden megemelte, a felgyülemlett gázokat pedig megeresztette. És akkor – talán – a következőt gondolta: ha ilyen nemes dolgok rejtőznek benne, akkor adnia kell a világnak még valami többletet. Nem elég ősei örökségét vinnie. És akkor eszébe jutott, hogy létrehoz egy új részleget. Reparto Veicoli Speciali – rövidítve RSV -, azaz a különleges jármű részleg, de milyen szépen hangzik ez olasz nyelven! Meglehet, hogy így volt.
Akárhogy is történt, az RSV embléma végül életre kelt, és kezelésbe vették a Brutale Dragster 800 RR-t, aminek az összerakásáról egy olyan videót dobtak össze a gyár PR szakemberei, hogy attól menten letolod a gatyád. Akár műszaki érdeklődésű vagy, akár nem, a lenyűgöző, sötét tónusokkal játszó kisfilm megállíthatatlan lesz.
Az RVS#1 névre keresztelt szülemény pedig valami lélegzetelállítóan gyönyörű lett. A tökéletes arányok, a szín, ahogy minden a helyén van. Hiába, ilyet csak az olaszok tudnak. A 150 lóerős szörnyeteget valóban kézzel szerelik össze, még ha a valóságban talán nincs is olyan különleges atmoszférája a dolognak, mint a kisfilmben.
A rendkívüli motor egyedi tartókonzolt kap a kijelzőhöz, különleges lábtartókat, tükröket kormányt, kormányvégeket szerelnek rá és számtalan egyedi megoldás teszi valóban prémium termékké. A leginkább szembetűnő az a Braking’s Sunstar Batfly féktárcsa, ami már önmagában is egy ipari remekmű. Az összkép egyszerűen lenyűgöző.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »