Még a por sem ült le azóta, hogy bemutatta a vadonatúj F750GS és F850GS modelleket a BMW. Aztán tessék, máris itt van egy kis frissítés. Pedig az első darabokat még alig tolták ki a szalonokból. A továbbgondolt, off-road centrikus motorról Görögországban csináltak képet, a hivatalos bemutatást pedig valószínűleg ezúttal is az EICMA körüli időre lövik be.
Nagy szerencse, hogy mindig akad egy fotós csőre töltött géppel a megfelelő helyen, aki tudja is, hogy mit lát
Arról már a novemberi bemutatón kapcsán is szó volt, hogy a bajorok terveznek egy rally csomagot az F850GS-hez. A mostani képek pedig vélhetőleg az Adventure változatot rejtik. Azt bátran valószínűsíthetjük, hogy a GSA – azt gondolom bátran nevezhetjük így – a mostaninál nagyobb üzemanyag tartályt fog kapni.
Mivel az F800-hoz képest a 850 esetében a tank visszakerült a hagyományos helyére, ez a változás valószínűleg egy szélesebb, robosztusabb megjelenést fog kölcsönözni neki.
Az Adventure változat szélvédelme is átalakul. A plexi formája ugyan hasonló, de amíg az alapváltozat esetében egy darabból álló kivitelről beszélünk, addig itt egy három részes műremekről van szó. Azt nem tudom, hogy mind a három külön-külön állítható-e, de ha igen, akkor az nagyon durván variálhatóvá teszi – kérdés, hogy van-e szükség ilyen bonyolításra?
Nem lehetnek véletlenek a fémdobozok – valószínűleg nehéz csomagok segítségével vizsgálják a segédvázat is
Egyéb különbségek akadnak még a felszereltségben is. A kémfotókon ködlámpákat, bukócsövet, egy nagyobb méretű és masszív haspáncélt, de még középállványt is láthatunk. Ebből messzemenő következtetést nem szabad levonni, hiszen ki tudja, hogy ezek közül mi fog az alapfelszereltséghez tartozni, és mi fogja egy csomag részét képezni.
Cimkék:
Az utóbbi idők egyik legizgalmasabb pletykája, hogy egy 1'440 köbcentis motorral szerelt Hayabusa érkezhet közénk.
Elolvasom »A Bell az egyik legismertebb bukósisak-márka. Több komoly biztonsági szabadalom van fejvédőikben, amik végre itthon is elérhetőek lesznek.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »