Harley-Davidson Road King Classic 2017 | |
MOTORTÍPUS | Milwaukee-Eight™ 107, 45 fokos V2-es lég-olaj hűtéses OHV benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 1’745 |
FURAT X LÖKET (MM) | 100,0 x 111,1 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus szekvenciális hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés (ESPFI) |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 10,0:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | n.a. |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 152/3’250 |
INDÍTÁS | Elektronikus önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Mechanikus működtetésű lamellás nedves kuplung |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Hat sebességes szekvenciális |
PRIMER HAJTÁS | Lánc |
SZEKUNDERHAJTÁS | Bordásszíj |
VÁZ | n.a. |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 26 / 170 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Showa® SDBV™ teleszkópok |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Kétoldali emulziós technológiájú rugóstag, bal oldalon állítható előfeszítéssel |
ELSŐ FÉK | Ø 320 mm kettős tárcsafék oldalanként 4 dugattyús féknyereggel, ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø 320 mm szimpla tárcsafék 4 dugattyús féknyereggel, ABS |
ELSŐ GUMIABRONCS | BW 130/80B17 65H |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | BW 180/65B16 81H |
BEDÖNTÉSI SZÖG JOBBRA / BALRA (fok) | 32 / 32 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’451/n.a./n.a. |
TENGELYTÁV (MM) | 1’625 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 715 |
HASMAGASSÁG (MM) | 135 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 379 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 22,7 |
CSOMAGTARTÓK TÉRFOGATA (L) | 65 |
ÁR (EUR, 2017 SZEPTEMBER) | 20’060.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »