A BMW S1000RR HP4 RACE blokkja 5’000 kilométer után mehet a levesbe

Hipersport
2017. augusztus 08., kedd - Zee

Azt eddig is tudtuk, hogy a BMW csúcsgépének csúcsváltozata kizárólag a versenypályára való, felesleges közúton elpazarolni a kilométereket.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Nem off-road tereprobogó: Honda ADV 350

Tereprobogó

Cimkék: , , , , ,

Előző bejegyzés

Igazi csótány ötvözet: kétütemű cross chopper. De megy! Főleg egy keréken…

2017. augusztus 07., hétfő
Szörnyeteg

Következő bejegyzés

Jelölősprét vet be a londoni rendőrség a robogós bandák ellen

2017. augusztus 08., kedd
Bűnözés

Ezeket olvastad már?

MOTRON X-Nord 125 Touring teszt: Egy miniatűr kalandmotor

2021. november 16., kedd

Egy régi-új márka tűnt fel a színen: a MOTRON. Egyik induló típusuk, az X-Nord 125 Touring pedig kimondottan érdekes kis masina!

Elolvasom »
Új motor teszt

HD Pan America – BMW R 1250 GS – KTM 1290 SAS teszt

2021. november 07., vasárnap

A nagy túraenduro kategória királyai együtt vizsgáztak, hogy kiderüljön: mit tud a Pan America a boxer GS és a KTM SAS ellenében.

Elolvasom »
Összehasonlító teszt

BMW R 1250 GS (2021) teszt: A király megingathatatlan

2021. október 31., vasárnap

Negyven éve világelső. És lőjjük le a poént a legelején: az is fog maradni. A BMW R 1250 GS megint jobb lett, mint valaha.

Elolvasom »
Új motor teszt

A bors osztrákul is kicsi, de erős: KTM 390 Adventure teszt

2021. október 25., hétfő

Ne legyints: egy A2-es jogsival vezethető motor is lehet teljes értékű túragép. A KTM 390 Adventure kitűnő példa erre!

Elolvasom »
Új motor teszt