Ezzel az eszközzel nem csak elviselhetővé, hanem kényelmessé válik akár a hosszú távú motorozás is. A nagy túra endurokon általában biztosított az üléskomfort, viszont a súly miatt kevésbé alkalmasak igazi terepezésre. Aki viszont vérbeli terepmotort használ, ritkán, vagy egyáltalán nem vállalkozik hosszabb túrákra a kényelmetlen ülés miatt. Nos, ezzel a kiegészítővel a könnyebb, nagy teljesítményű off-road motorokkal is tervezhetünk hosszabb kiruccanásokat. Így extrémebb vállalkozások is szóba jöhetnek: egész nap állva motorozni azért elég fárasztó dolog. Az endurance sportot űzők dolgát szintén megkönnyítheti az alábbi praktikus kiegészítő.
Elsősorban az endurance kategóriának fejlesztették a cuccot, de mivel állítható méretben, ezért tulajdonképpen univerzális, bármilyen gyári ülésre felszerelhető. Aki endurozik, az tudni fogja értékelni. Terepezni az egyik legjobb dolog a világon, de a hosszabb távú túrák igen kényelmetlenek tudnak lenni. Nem csupán feltöri a feneket az ülés, nagyobb gondot is okozhat: akár kellemetlen vizsgálatok és kezelések, extrém esetben kórház is lehet a vége – ha a kenőcs már nem segít. Tehát az üléskomfort hiánya komoly problémákat is okozhat, nem szabad félvállról venni.
A kiegészítő a tépőzárak segítségével másodpercek alatt fel-, vagy leszerelhető a gyári ülésre. Strapabíró anyagból készült, felül poliészter hevederek, két oldalon pedig EPP hab hengerek növelik az ülőfelületet. Ha pedig nincs rá szükség, igen kis helyet foglal a csomagban. Praktikus és kényelmes.
A használata nem akadályozza a pilóta mozgását, viszont lehetővé teszi a pihentető ülést, amikor a terep megengedi. Egész napos off-road produkcióknál ez komoly előny, nem beszélve a versenyzőkről. Tehát a kényelem-idő-távolság metszetben igen hasznos lehet, bár az árát megkérik: 100 dollártól indul. A gyártó típusok szerint ajánlja a terméket, de ez valójában a márkák színeit jelenti. Tehát narancssárga motorra narancssárga ülés. Kinek van varrónő ismerőse?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »