Az már önmagában is nagyon nagy eredmény, hogy a kis olasz cég a globalizálódó világpiac ellenére még egyáltalán így tartja magát. Hiszen megérte a kilencvenedik születésnapját – ezt meg nem sok gyártó mondhatja el magáról sártekénken. Legalábbis a motorkerékpárokat előállító cégek közül. A Ducati azonban nem csupán elvergődött idáig, hanem 2016-ban egész fennállásának legtöbb motorkerékpárját adta el: egészen pontosan 55’451 példányt. Ez 1,2 százalékos növekedést jelent a 2015-ös évhez képest.
“Nagyon büszkék és elégedettek lehetünk, hogy a 90. jubileumunkat értékesítési rekorddal zártuk. Annál is inkább, hiszen 2016 sorozatban a hetedik év volt, amelyben a Ducati eladásai növekedni tudtak. Ez pedig egyértelműen azt bizonyítja, hogy stratégiánk jó úton jár, és képesek vagyunk tovább fejlődni.” – mondta Claudio Domenicali, a Ducati Motor Holding elnöke.
Nyilván nem levegőbe beszél Signor Domenicali, hanem pontos elképzeléseik vannak a további fejlődésről. Ennek elsődleges kulcsa értelemszerűen újabb modellek érkezése. Főként azokban a modellcsaládjaikban igyekeznek még erősíteni, amelyek amúgy is jól fogynak. Nem a giga-vasak felé, hiszen két már ismert és nagy reményekkel várt 2016-os modelljüket is az ésszerűség jellemzi inkább. A Multistrada 950 is a megfizethetőség felé viszi el a népszerű típust, a manapság annyira népszerű “kaland-jellegű” gépek között jól fogyó Scrambler família is tovább bővül. Többek között a nagyon izgi és pofás Desert Sled típussal.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »