|
Yamaha MT 10 |
|||
|
Maximum |
Elért pontszám |
Összefoglalás |
|
| Erőforrás | Egészen elképesztő bombán lovagolunk az MT-10 esetében. Tol alul, tol kiforgatva, miközben hihetetlenül agresszíven forog. | ||
| Teljesítmény |
5 |
5 |
|
| Nyomaték |
5 |
5 |
|
| Gázreakció |
10 |
9 |
|
| Rugalmasság |
10 |
8 |
|
| Vibráció |
5 |
4 |
|
| Akusztika |
5 |
5 |
|
| Erőátvitel |
10 |
8 |
|
| Összesen |
50 |
44 |
|
| Futómű | Feszes, teszi a dolgát, de a tömést nem rázza ki a fogunkból. | ||
| Állíthatóság elöl |
5 |
5 |
|
| Állíthatóság hátul |
5 |
5 |
|
| Egyenesfutás |
10 |
9 |
|
| Kanyarstabilitás |
10 |
9 |
|
| Komfort |
10 |
7 |
|
| Összesen |
40 |
35 |
|
| Biztonság | Sportmotoros génekhez illő fékrendszer és menetstabilizáló elektronika, nincs mit hozzáfűzni. | ||
| Fék hatásfok |
10 |
9 |
|
| Fék adagolhatósága |
10 |
9 |
|
| Felegyenesedési hajlam |
5 |
4 |
|
| ABS működése |
5 |
5 |
|
| Elektronikus menetstabilizálás |
5 |
4 |
|
| Összesen |
35 |
31 |
|
| Mindennapi használat | Ha győzzük tankolni és gumizni, igazi városi zsivány, amivel pályán, országúton és szerpentinen sem vallunk szégyent. Ez az igazi allrounder, nem a fáradt kispolgári vasak. | ||
| Kényelem vezető |
10 |
7 |
|
| Kényelem utas |
5 |
3 |
|
| Szélvédelem |
5 |
2 |
|
| Pakolhatóság |
5 |
1 |
|
| Terhelhetőség |
5 |
4 |
|
| Világítás |
5 |
4 |
|
| Felszereltség |
5 |
4 |
|
| Hatótávolság |
5 |
4 |
|
| Kidolgozási minőség |
5 |
4 |
|
| Karbantartás |
5 |
4 |
|
| Összesen |
55 |
37 |
|
| Költségek | A költségek árnyoldala a vásárláskor kezdődik, majd tankolunk, gumizunk, bírságokat fizetünk. Drága mulatság! | ||
| Ár |
10 |
6 |
|
| Fogyasztás |
5 |
3 |
|
| Fenntartás |
5 |
3 |
|
| Összesen |
20 |
12 |
|
| Mindösszesen |
200 |
159 |
|
| Yamaha MT-10 | |
| MOTORTÍPUS | Folyadékhűtésű, négyütemű, 16 szelepes DOHC, soros, négyhengeres benzinmotor |
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 998 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 79 x 50,9 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | Üzemanyag-befecskendezés |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12:1 |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 118,0/160,4/11’500 |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 111,0/9’000 |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Olajban futó, Többtárcsás |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 fokozatú |
| SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 24º / 102 |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø 43 mm teleszkóovilla |
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Központi hátsó rugóstag |
| ELSŐ FÉK | Ø 320 mm dupla tárcsa négydugattyús, hidraulikus féknyereggel |
| HÁTSÓ FÉK | Ø 220 mm tárcsa kétdugattyús, hidraulikus féknyereggel |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 – ZR17M/C (58W) |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 190/55 – ZR17M/C (75W) |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’095/800/? |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’400 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 825 |
| SZABADMAGASSÁG (MM) | 130 |
| MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 210 |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 17 |
| ALAPÁR (FORINT, 2016 OKTÓBER) | 4’698’000.- |
Az utolsó oldalon még rengeteg képet találsz a motorról. Érdemes bogarászni őket!
Cimkék:
Az amerikai legendagyár egyik legkarizmatikusabb gépe, a Road Glide új blokkal és felfüggesztéssel indul neki a jövőnek. Elképesztően jó lett!
Elolvasom »Azokon a részeken, ahol nem lehet 48 lóerőnél többet kimotorozni, a Honda CB500F a tulajdonosának boldog perceket okoz. Másoknak meg idegzsábát.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »