Yamaha MT 10 |
|||
Maximum |
Elért pontszám |
Összefoglalás |
|
Erőforrás | Egészen elképesztő bombán lovagolunk az MT-10 esetében. Tol alul, tol kiforgatva, miközben hihetetlenül agresszíven forog. | ||
Teljesítmény |
5 |
5 |
|
Nyomaték |
5 |
5 |
|
Gázreakció |
10 |
9 |
|
Rugalmasság |
10 |
8 |
|
Vibráció |
5 |
4 |
|
Akusztika |
5 |
5 |
|
Erőátvitel |
10 |
8 |
|
Összesen |
50 |
44 |
|
Futómű | Feszes, teszi a dolgát, de a tömést nem rázza ki a fogunkból. | ||
Állíthatóság elöl |
5 |
5 |
|
Állíthatóság hátul |
5 |
5 |
|
Egyenesfutás |
10 |
9 |
|
Kanyarstabilitás |
10 |
9 |
|
Komfort |
10 |
7 |
|
Összesen |
40 |
35 |
|
Biztonság | Sportmotoros génekhez illő fékrendszer és menetstabilizáló elektronika, nincs mit hozzáfűzni. | ||
Fék hatásfok |
10 |
9 |
|
Fék adagolhatósága |
10 |
9 |
|
Felegyenesedési hajlam |
5 |
4 |
|
ABS működése |
5 |
5 |
|
Elektronikus menetstabilizálás |
5 |
4 |
|
Összesen |
35 |
31 |
|
Mindennapi használat | Ha győzzük tankolni és gumizni, igazi városi zsivány, amivel pályán, országúton és szerpentinen sem vallunk szégyent. Ez az igazi allrounder, nem a fáradt kispolgári vasak. | ||
Kényelem vezető |
10 |
7 |
|
Kényelem utas |
5 |
3 |
|
Szélvédelem |
5 |
2 |
|
Pakolhatóság |
5 |
1 |
|
Terhelhetőség |
5 |
4 |
|
Világítás |
5 |
4 |
|
Felszereltség |
5 |
4 |
|
Hatótávolság |
5 |
4 |
|
Kidolgozási minőség |
5 |
4 |
|
Karbantartás |
5 |
4 |
|
Összesen |
55 |
37 |
|
Költségek | A költségek árnyoldala a vásárláskor kezdődik, majd tankolunk, gumizunk, bírságokat fizetünk. Drága mulatság! | ||
Ár |
10 |
6 |
|
Fogyasztás |
5 |
3 |
|
Fenntartás |
5 |
3 |
|
Összesen |
20 |
12 |
|
Mindösszesen |
200 |
159 |
Yamaha MT-10 | |
MOTORTÍPUS | Folyadékhűtésű, négyütemű, 16 szelepes DOHC, soros, négyhengeres benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 998 |
FURAT X LÖKET (MM) | 79 x 50,9 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Üzemanyag-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 118,0/160,4/11’500 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 111,0/9’000 |
TENGELYKAPCSOLÓ | Olajban futó, Többtárcsás |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 fokozatú |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 24º / 102 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø 43 mm teleszkóovilla |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Központi hátsó rugóstag |
ELSŐ FÉK | Ø 320 mm dupla tárcsa négydugattyús, hidraulikus féknyereggel |
HÁTSÓ FÉK | Ø 220 mm tárcsa kétdugattyús, hidraulikus féknyereggel |
ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 – ZR17M/C (58W) |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 190/55 – ZR17M/C (75W) |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’095/800/? |
TENGELYTÁV (MM) | 1’400 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 825 |
SZABADMAGASSÁG (MM) | 130 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 210 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 17 |
ALAPÁR (FORINT, 2016 OKTÓBER) | 4’698’000.- |
Az utolsó oldalon még rengeteg képet találsz a motorról. Érdemes bogarászni őket!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »