A Street 750 átépítésekből lassan Dunát lehetne rekeszteni, de most mégis sikerült olyan mélyütést bevinnie egy thai kereskedőnek a Harley-Davidson legkisebb alapmodelljének átfaragásával, hogy csak pislogunk!
A Richco Harley-Davidson márkakereskedés egyik tulajdonosa, Richy Wilson agyszüleménye ez a mini-Ulysses, aki maga tervezte és építette (haha, inkább építtette…) a 750-es túraendurót, amibe már-már bravúrosan nehéz belelátni az egykori minicirkálót. Vélhetően kicserélték a rugóstagokat és a teleszkópokat, és ráműanyagoztak egy indiai cucchoz képest meglepően kulturált plasztikruhát. Természetesen elöl 21, hátul 18 colos fűzött kerekek vannak, és a hátsó Öhlins rugóstag is reményre ad okot az első futómű belbecsét illetően. Az erőforrás persze teljesen ugyan az a Revolution x V2-es, ami a mezei Street 750-ben ketyeg, csak egy értelmesebb kipufogót hajtogattak rá.
Természetesen ez csak egyetlen darabos történet, de nem lenne rossz, ha a Harley-nál kicsit elgondolkoznának, micsoda potenciál lenne a gazdag túraendurósok világában… (Persze, persze… az Ulysses. Csak azt ugye túltolták az aszfaltos történetre.)
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »