A motoros réme, a defekt: hogyan javítsd magad?

Kisokos
2015. augusztus 22., szombat - Macko

A defekt elhárítása létkérdés, ha motorral közlekedünk és az út mellett leereszt a gumi. Összehasonlítottunk három lehetséges javítási módszert.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , , , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

bogenschutze -
kompresszorral felfújjuk az abroncsot (sokat teszteltem: valóban 2-3 perc alatt üzemi nyomásig pumpál egy motorkereket!), Ezt én is teszteltem a kompresszor tényleg felfújja a gumit.

mr.orijoe -
ez jó,de nekem belső is van,akkor mi a teendő?

Macko -
bogenschutze: A Slime kis kompresszorára gondoltam. Vagy nem egyértelmű a szövegből?

Macko -
mr.orijoe: Tudtommal abba a Slime tökéletesen alkalmazható.

gaborgyula -
A flakonos hab szavatosságáról van hivatalos infó? Egyszer vettem valahol egy noname gyártmányt azon nem volt lejárati idő, később az Euromotorban rákérdeztem hogy mi a véleményük a kérdésben mert az általuk forgalmazott Motul flakonján se volt lejárati idő megadva.

verpe -
mr.orijoe: A flakonos jó oda is. Kérdés hogy milyen tempóval mész. Nekem volt egy defektem tavaly (tömlős gumi), flakonost nyomtam bele (hátra), azóta is azzal járok. Persze egy 125-ös sok mindent elvisel. Nem tudom hogy ez a hab benne van-e még, illetve ha még egy defektem lenne, azt magátol megjavítaná-e 🙂 A maradékkal baba-kocsi kereket is javítottam.

Macko -
gaborgyula: hivatalosan én sem találtam, annak idején a kétezres évek közepén ami egy évet elutazgatott a topcase-ben, az tudom hogy simán kifolyt egy Varadero kerekén a lukon és nem tömített rajta semmit.

wazabby17 -
Kérem tisztelettel a hernyós javításnál kihagyjátok a lényeget… márpedig a ráégetést. Autókat szoktam vinni gumishoz defekt miatt (motorral még nem volt ilyen gondom), és nézem ahogy csinálja, beteszi a hernyót a szerszámmal, kihúzza, és meggyújtja, ráégeti. Hogy motorosok miért nem alkalmazzák ezt, akkor talán nem is szivárogna a ferde szöges defektnél a tövénél. egy centit rajtahagysz, azt szépen meggyújtod, leég, és méssz 2 km-t, és le van kopva, összevulkanizálódva az abronccsal. Nem? én így fogok tenni ha defektem lesz, no persze kis kompresszor szivargyújtóba kéznél lesz.

plzltn -
Köszönöm ezt a cikket! Az a pofátlan szerencse kísért 1996-óta, hogy defektet csak a lakhely vagy célpont közelében kaptam, vagy nem azonnal levegőt elengedőt sikerült bekapnom. (fejeztem már be szezont 8 db (!) szöggel a hátsóban — már napi fújdogálással a kutakon) De tudom, ez a szerencse nem jár örökké nekem, ezért az utóbbi években időszakosan már gondoltam valamiféle gyors -javítást, -továbbhaladást biztosító eszköz készenlétben tartásán. Csak eddig ezt is halogattam, halogatom. Lehet, hogy a szerencse most is dörömböl az ajtómon, itt az emlékeztető, MOST vegyél valamit magadhoz, elkerülendő a hamarosan bekövetkező nagyobb kellemetlenséget!

Előző bejegyzés

Nindzsa testvér: Kawasaki Z300 ABS teszt

2015. augusztus 19., szerda
Új motor teszt

Következő bejegyzés

Álruhás távsprinter: BMW S1000XR teszt

2015. augusztus 25., kedd
Új motor teszt

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt