Motorral defektet kapni sok esetben veszélyesebb, mint autóval – és sokkal kellemetlenebb is. Hiszen nekünk nincs pótkerekünk, tehát vagy el tudjuk hárítani helyben a problémát, vagy hívhatunk szállító járművet – persze ha talpon maradtunk a nyomásvesztés elszenvedését követően. Így alapvetően nélkülözhetetlen lenne minden motorban egy defektjavító készlet. Ilyenből sokféle létezik haboktól és különböző vegyi anyagoktól a talán leghagyományosabb “kukacos” megoldásokig. (A közeljövőben össze is fogunk hasonlítani több alternatív megoldást egy videós teszt keretein belül.)
A Kappa újdonsága is egy ilyen fajta nélkülözhetetlen kellék, amit mindenképp ajánlatos a táskába vagy az ülés alá rakni indulás előtt, hiszen kicsi, de gond esetén annál nagyobb segítséget jelenthet. Mérete 11,5x19x6 centiméter. A tömlő nélküli abroncsokhoz készült defektjavító készlet egy komplett, teljes értékű rendszert kínál, amelynek segítségével ugyanazzal a szakszerű szisztémával tudod az út szélén magad megjavítani az abroncsot, mint a gumis a műhelyben. Természetesen az abroncs levétele nélkül, a fentebb hagyományosnak nevezett “kukacos” módszerrel.
A készlet az alábbi elemeket tartalmazza:
3 db CO2 (szén-dioxid) palack
1 db szelepadapter
1 db rugalmas cső
1 db sniccer
5 db tömítőcsík
2 db speciális szerszám (furdancs)
1 tubus ragasztó
A Kappa termékpalettájában újdonságnak számító felszerelés az EuroMotor üzletében kapható 11’500.- forintos áron.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »