A legelején szögezzük le, hogy hírünket nem véletlenül a „bulvár” alkategóriában találjátok, ugyanis sokkal inkább vicces, mint komoly dologról lesz szó. Az persze komoly, hogy amennyiben bármilyen okból megáll alattad a gép – lehet ez akár defekt, akár egy üres üzemanyag-tank vagy műszaki meghibásodás – a továbbjutás elég bajos tud lenni. Nekem eddig még csak reménytelenül szétszakadt gumi miatt kellett hazaszállítani a motoromat – kész szerencse volt, egy egy barátom éppen oda tudott jönni alkalmas szállítójárművel. A neten talált vicces fotó tanulsága szerint azonban van más megoldás is: kapd fel a motort a hónod alá, és pattanj fel egy busz fedélzetére!
Teljesen véletlen, hogy amikor a Honda MSX125 nálunk járt teszten, merő poénból kipróbáltam ezt a dolgot. Ugyan a motornak nem volt baja, csupán a vicc kedvéért akartam egy fotót, amint a hónom alá kapom. Mivel a gerincem már akkor sem állt a helyzet magaslatán, a lábtartónál fogva fölemelni esélytelen voltam, hiába volt csak egy mázsa az új Monkey. Úgyhogy fogtunk egy vastag bútorszállító gurtnit, és azzal oldottuk meg a dolgot. Így történt:
Természetesen a dolog viccességét az adja, hogy semmi realitása nincs. Nem csupán azért, mert nem hordunk magunkkal hevedert lépten-nyomon. Az már nyomósabb ok, hogy egy „normális” motort csupán néhány nehézsúlyú erőemelő lenne képes felkapni. De vegyük figyelembe azt a hazai szabályt is, hogy menetrendszerű busz fedélzetén még kerékpárt sem szállíthatunk – külön térítés ellenében sem -, úgyhogy valószínűleg akármilyen szépen kéred a sofőrt, nem fog felengedni a lesérült motorkerékpároddal. Marad tehát a tréleres szállítás!
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Ki venne autót ablaktörlő nélkül? Senki. Mi motorosok viszont ennek híján néha alig látunk esőben. Megszületett a hibátlan megoldás, a RainPal.
Elolvasom »A hangvillások legendás modellje, az egyik legklasszikusabb izommotor, a VMAX idén szülinapos: 30 éve jelent meg. Ezt persze meg kell ünnepelni.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »