A legbátrabb amerikai: Harley-Davidson Street 750 teszt

Új motor teszt
2014. december 01., hétfő - Macko

A legendagyár lefelé terjeszkedik: új szegmensben próbál szerencsét a Street modellel. Vajon milyen lett a bátor próbálkozás eredménye?

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

XYZ -
“Olyan motort akartak adni a világnak, amely megjelenésében, stílusában “hozza a fílinget” – méretében és technikájában azonban egyszerűbb” Ez annyira nem sikerült szerintem.A HD fílinget nem hozza,a vizes blokk pedig nyilván bonyolultabb a levegősnél. Viszont olcsóbb és könnyebb a többi HD-nál.Inkább Ázsiában lesz sikeres,nálunk tuti körberöhögnék Alsóőrsön.

Macko -
XYZ: Amennyiben jól értelmeztem ezt a motort, ő egyáltalán nem akar Alsóörsön a csodálat tárgya lenni. 🙂 Viszont konkrétan alig drágább mondjuk egy új Shadownál. A nagy HD-k attól pedig elképesztően bonyolult és csúcstechnikájú gépek, hogy nincs vízhűtőjük. 🙂

XYZ -
Macko : Félreérthető voltam,sorry. Viszonyítási alapként a sporira gondoltam,Alsóősrssel pedig arra,hogy aki HD-t akar annak ez motor nagyon nem pálya.Szerintem. Mellesleg én előbb vennék a Shadow-t ABS-el,kardánnal mint ezt.Mert ez se nem HD,se nem megbízható japán.

Macko -
Motoroztam Shadow-val, többel is. Úgyhogy én meg olyat sose. Ebben az egyben biztos vagyok. 🙂 Persze az a veszély sem fenyeget, hogy egy Street 750-re váltanék. 😀

XYZ -
Macko : Alapból én se,csak ha választanom kéne.Nem az én műfajom egyik se. Mindenesetre kíváncsi leszek a piac hogy fogadja a teszkós HD-t.

Helmets on -
Csak vizuális szempontból: ha töménytelen króm lenne rajta – azzal az MZ gumiharmonikával főleg, büntet – simán elmenne egy 10 éves Hyosung-nak:) Bár ők nem mondtak olyanokat hogy azért olcsó rajta ez meg mert átalakításra ösztönöz… Persze lehet jobb annál mindenben. Annyi előnye tényleg lehet egy japánnal szemben hogy HD van ráírva.

Bulizz és nyerj egy Harley-t az Open Road Festen – Onroad.hu -
[…] a fesztiválra – már csak azért is, hogy részt vehess abban a nyereményjátékban, ahol egy Harley-Davidson Street 750 kerül kisorsolásra. Ahhoz, hogy a tiéd legyen az év nyereménye, nem kell mást tenned, mint […]

Dark Custom kicsiben: bemutatkozott a Harley-Davidson Street Rod – Onroad.hu -
[…] Harley-Davidson 2014-ben mutatta be Street 750-es modelljét (tesztjét ide kattintva olvashatod el), amely valóban merész kísérlet volt az amcsik részéről. Hiszen minden tekintetben erősen […]

Előző bejegyzés

Jutányos mindenes: AFX FX-41 dual-sport bukósisak teszt

2014. november 22., szombat
Sisakteszt

Következő bejegyzés

Kényelem és biztonság: Nelson-Rigg esőruha teszt

2014. december 06., szombat
Kiegészítő teszt

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 31. rész: Ideális kanyarív újratöltve

2020. szeptember 11., péntek

Sorozatunk 30. részében az ideális jobbos kanyarív tekintetében nem voltunk kellően körültekintőek. Így most pótoljuk az akkori hiányosságot.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Van új a nap alatt: állítható bélések a Nolan bukósisakokban

2020. szeptember 09., szerda

A fejformádhoz, vagy éppen a motorod stílusához igazítható bukósisak-bélés? Csak addig tűnik hülyeségnek, amíg meg nem ismered a Nolan újítását.

Elolvasom »
Technika

Egy remek motoros program: jön a motoRun MINI túraverseny

2020. szeptember 02., szerda

Belföldön lesz, és a közúti száguldozáson kívül minden benne van, amitől a motorozás izgalmas. Ha szeptember, akkor motoRun MINI!

Elolvasom »
Programajánló

Téltől a nyárig: Rebelhorn Patrol motoros ruha tartósteszt

2020. augusztus 28., péntek

A Rebelhorn márka hazánkban ma még nem túl ismert. Túrázóknak szánt csúcsmodelljük, a Patrol motoros ruha pedig igen figyelemre méltó cucc!

Elolvasom »
Tartósteszt