Chrobák Jani sikeresen mutatkozott be az IPONE Triumph Daytona 675R nyergében a hétvégén megrendezett Nyílt Nemzetközi Gyorsasági Motoros Bajnokság nyitó futamán. Technikai problémák miatt sajnos egy tartalékmotorral kellett indulnia, amelyben még a katalizátor is benne volt… Két nap, két futam, 45 pont! Egy első és egy második hely a hétvége rövid statisztikája.
A Paksi AMSE igazolt versenyzőjének elmúlt hétvégéje még véletlenül sem nevezhető unalmasnak, de a csapattal jól vette az akadályokat. A szombati napon nagy csatában az első helyre sikerült behoznia a Triumph Daytona675R-t Magda Attila előtt, míg a vasárnapi futamon a dobogós helyezés volt a cél és biztonsági motorozással is annak második fokára állhatott!
A versenyző a következőket mondta a hétvége után: “Az elmúlt hetünk közel sem nevezhető nyugodt hétnek. A váratlan dolgok csak úgy zúdultak ránk és ezek nem nevezhetőek jó dolgoknak. De úgy érzem a barátokkal, csapattal, támogatókkal, nagyon keményem dolgoztunk a sikerért és az eredménye meglett. A szombati napon egy nagyon jó versenyzést követően, kalandos versenyt sikerült megnyernem. Az élen végig előzgettük egymást, míg végül az utolsó körben Adrián hibázott és az orrom előtt elesett. Mivel közvetlenül előttem esett, a csúszó motorja eltalálta az én első kerekemet, ezáltal a sóderágyba kerültem, de talpon. Ott 100 méteres ‘krosszozás’ után vissza tudtam jönni a pályára az első helyre. A következő kanyarnál éreztem, hogy nem működik a fékem, ami az ütközésben megsérült, így az utolsó kört első fék nélkül teljesítettem, de sikerült az első helyre behozni a motort. A vasárnapi versenyen új dolgot próbáltunk ki a motoron, ami nem jött be, így szintén egy nagy csatát megnyerve a második helyen értem célba. Ezzel értékes 45 pontot gyűjtöttem, amivel jelenleg vezetem a bajnokságot.
Köszönöm a támogatást a Triumph Budapestnek, az IPONE motorolajok forgalmazójának, a MarketProg Kft-nek, a Colony Cool Kft-nek, a Prop-Tech Tuning kft-nek, Zenith Racing (Öhlins)-nek, Greksa Attilának és Horváth Zolinak.
A hétvége versenygyőzelmét, a tavalyi évben szerencsétlenül elhunyt Rosivall Ágostonnak (Ágónak) ajánlom!”
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »