Főként hosszabb túrára indulva kell körültekintő módon összeszedni a felszerelésünket. Amennyiben viszünk ennivalót, illetve annak elkészítéséhez gázfőzőt és egyebeket is, no meg a sátrat és az egyéb kempingfelszereléseket, ezeknek mind be kell férni a dobozainkba. A ruhákról nem beszélve, hiszen már egy sima egy hetes gurulás során is olyan sokféle időjárási körülményre fel kell készülni, hogy ha egyedül megyünk, akkor is komoly helyigényt alkotnak az elengedhetetlen kellékek. Nagyon nem mindegy tehát, hogy például a hálózsák mennyi helyet foglal a pakkból! (Nem mindenki tud ilyen kevés cuccal útra kelni…)
A Spark SPI hálózsák remek megoldást kínál a helyhiánnyal küzdő motorosok számára, hiszen csúcsminőségű alvóhelye összepréselve annyira apró, hogy valóban elfér egy emberi tenyérben. Kellően meleg is, hiszen 8 fokig megfelelő hőmérsékleten tartja gazdája habtestét, ugyanakkor maga hálózsák mindössze 180 grammot nyom. Hogy ez mennyire kevés, azt jól mutatja, hogy a Spark SPI összecsomagolva már rettenetes 348 grammos – vagyis a tasak majdnem ugyanolyan nehéz, mint maga a zsák.
Ami jó, az természetesen soha nem olcsó: ez a praktikus kempingfelszerelés 299 amerikai dollárért, azaz 67’000.- forintért rendelhető meg. (Ez sem április elsejei tréfa!) Lehet, hogy ennyi pénzből inkább egy nagyobb dobozt vásárolnék a motoromra? Na de ne legyünk ünneprontóak: biztosan sokan nagy elégedettséggel fogják használni a praktikus hálózsákot.
Cimkék:
Egy szót ne szóljunk a hazai szabályokra: a franciák olyan sebességkorlátozás bevezetését tervezik, amely minden motorost felháborít.
Elolvasom »Sikerült lencsevégre kapni a bajorok sportmotorján alapuló legújabb túragépét, az S1000F-et. Komoly ellenfélre számíthatnak a riválisok.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »