Tavaly írtunk ki először olyan szavazást, amelyben kíváncsiak voltunk rá: szerintetek az abban az évben általunk kipróbált motorok közül melyik a kedvencetek. A Honda NC700X nyert, igaz: viszonylag szoros küzdelemben. Mivel tesztelés szempontjából a 2013-as esztendő is (sajnos) lezártnak tekinthető, így még a karácsonyi ünnepek kezdete előtt útjára indítjuk az idei év tesztalanyai számára kiírt véleménygyűjtést.
Jöjjenek tehát az idén tesztelt új motorkerékpárok. No meg az egyetlen nem új is – a Rocket III Turbo azonban, mint az eddig kipróbált legerősebb és egyik legkülönlegesebb gép helyet kellett hogy kapjon a listában. A sorrend ezúttal is betűrendes, az egyes típusokra kattintva pedig feleleveníthetitek magukat a teszteket is – fotókkal, adatokkal, legtöbbször videókkal, no meg a mi véleményünkkel.
BMW F700GS – mindenben sokkal jobb elődjénél
BMW F800GS ‘2013 – egy bőséges ráncfelvarrás eredménye
BMW F800GT – újra nekifutottak és másodikra összehozták
BMW R1200GS ‘2013 – az első ‘vizes’ boxer
Harley-Davidson Ultra Classic Electra Glide 2013 – ahogy a Nagy Víz túloldalán gondolják
Honda CB500X – majdnem hibátlan motor a mindennapokra
Honda CB1100 – egy nagy klasszikus modern belbeccsel
Honda CBR500R ABS – sportmotorba oltott mindennapi jóbarát
Honda MSX125 – egy legendás kismotor felújítva és felpumpálva
Honda NC700S DCT – mert ez a kombináció tavaly kimaradt
Honda NC700X – csak hogy itt legyen a tavalyi győztesünk is
Honda PCX150 – a stop@go kétkerekű atyja felfúrva
Honda VFR1200FD – lássuk, milyen a második generációs DCT-vel
Kawasaki Versys 650 – az átértelmezett közepes túraendúró
Kawasaki W800 SE – a retró igazi képviselője
Kawasaki Z800 ABS – igazi agresszív középkategóriás csupasz vas
Suzuki GSX1250FA – a jól bevált értékek túramotorja
Triumph Rocket III Touring – egy békés nagy bálna
Triumph Rocket III Turbo – egyedi és a legvadabb eddigi tesztmotorunk!
Triumph Thunderbird Storm – reszkess, Amerika!
Triumph Tiger 1050 Sport – mert az angolok mindenre rá tudnak tenni még egy lapáttal
Triumph Trophy SE – komoly képességekkel rendelkező angol kontinenstúrázó
Yamaha FJR1300AS – a túramotor, amelyen nem csak ráncot varrtak fel
Yamaha MT-09 – a hangvillások új reménysége
Yamaha Super Ténéré Worldcrosser – felcicomázott világjáró
Yamaha TMAX Black Max – robogónak álcázott (majdnem) sportmotor
Az oldal jobb szélén található kérdőíven adhatjátok le voksotokat. Javasolt belépés (szükség esetén regisztráció) után megtenni ezt, idén ugyanis kisorsolunk három szavazót, akik egy-egy Onroad.hu logóval megnyomott pólót kapnak tőlünk ajándékba – ezt pedig csak azok között tudjuk megtenni, akiket azonosítani tudunk. A szavazás lezárásának dátuma pedig 2014. január 31-e éjfél – addig várjuk a véleményeteket, hogy ti a 26-os lista melyik tagját látnátok legszívesebben otthon a garázsban.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »