Tavaly írtunk ki először olyan szavazást, amelyben kíváncsiak voltunk rá: szerintetek az abban az évben általunk kipróbált motorok közül melyik a kedvencetek. A Honda NC700X nyert, igaz: viszonylag szoros küzdelemben. Mivel tesztelés szempontjából a 2013-as esztendő is (sajnos) lezártnak tekinthető, így még a karácsonyi ünnepek kezdete előtt útjára indítjuk az idei év tesztalanyai számára kiírt véleménygyűjtést.
Jöjjenek tehát az idén tesztelt új motorkerékpárok. No meg az egyetlen nem új is – a Rocket III Turbo azonban, mint az eddig kipróbált legerősebb és egyik legkülönlegesebb gép helyet kellett hogy kapjon a listában. A sorrend ezúttal is betűrendes, az egyes típusokra kattintva pedig feleleveníthetitek magukat a teszteket is – fotókkal, adatokkal, legtöbbször videókkal, no meg a mi véleményünkkel.
BMW F700GS – mindenben sokkal jobb elődjénél
BMW F800GS ‘2013 – egy bőséges ráncfelvarrás eredménye
BMW F800GT – újra nekifutottak és másodikra összehozták
BMW R1200GS ‘2013 – az első ‘vizes’ boxer
Harley-Davidson Ultra Classic Electra Glide 2013 – ahogy a Nagy Víz túloldalán gondolják
Honda CB500X – majdnem hibátlan motor a mindennapokra
Honda CB1100 – egy nagy klasszikus modern belbeccsel
Honda CBR500R ABS – sportmotorba oltott mindennapi jóbarát
Honda MSX125 – egy legendás kismotor felújítva és felpumpálva
Honda NC700S DCT – mert ez a kombináció tavaly kimaradt
Honda NC700X – csak hogy itt legyen a tavalyi győztesünk is
Honda PCX150 – a stop@go kétkerekű atyja felfúrva
Honda VFR1200FD – lássuk, milyen a második generációs DCT-vel
Kawasaki Versys 650 – az átértelmezett közepes túraendúró
Kawasaki W800 SE – a retró igazi képviselője
Kawasaki Z800 ABS – igazi agresszív középkategóriás csupasz vas
Suzuki GSX1250FA – a jól bevált értékek túramotorja
Triumph Rocket III Touring – egy békés nagy bálna
Triumph Rocket III Turbo – egyedi és a legvadabb eddigi tesztmotorunk!
Triumph Thunderbird Storm – reszkess, Amerika!
Triumph Tiger 1050 Sport – mert az angolok mindenre rá tudnak tenni még egy lapáttal
Triumph Trophy SE – komoly képességekkel rendelkező angol kontinenstúrázó
Yamaha FJR1300AS – a túramotor, amelyen nem csak ráncot varrtak fel
Yamaha MT-09 – a hangvillások új reménysége
Yamaha Super Ténéré Worldcrosser – felcicomázott világjáró
Yamaha TMAX Black Max – robogónak álcázott (majdnem) sportmotor

Az első ezer Facebook like-olónk közül Kiss László nyerte az egyik Onroad.hu pólót. Most három darabot sorsolunk ki!
Az oldal jobb szélén található kérdőíven adhatjátok le voksotokat. Javasolt belépés (szükség esetén regisztráció) után megtenni ezt, idén ugyanis kisorsolunk három szavazót, akik egy-egy Onroad.hu logóval megnyomott pólót kapnak tőlünk ajándékba – ezt pedig csak azok között tudjuk megtenni, akiket azonosítani tudunk. A szavazás lezárásának dátuma pedig 2014. január 31-e éjfél – addig várjuk a véleményeteket, hogy ti a 26-os lista melyik tagját látnátok legszívesebben otthon a garázsban.
Cimkék:
Alig pár hét és nekivág a sivatagnak és a hegyeknek csaknem félezer kalandor, sokan motorok nyergében. Íme, a 2014-es Dakar esélyesei!
Elolvasom »Az XXX általában egészen mást jelöl, itt viszont a Ténéré harmincadik születésnapjára gondoltunk. A túraendúrók között alapnak számít ez a motor, lássuk hát a történetét!
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »