| Yamaha XT1200Z Super Ténéré Worldcrosser | |
| Motor, erőátvitel | |
| Motortípus | Folyadékhűtésű, 4-ütemű, DOHC, előredöntött soros 2-hengeres, 4-szelepes, üzemanyag befecskendezéses, iker gyertyás blokk |
| Hengerűrtartalom (cm3) | 1’199 |
| Furat x löket (mm) | 98 x 79,5 |
| Sűrítési viszony | 11,0:1 |
| Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 80,9/110/7250 |
| Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 114,1/6000 |
| Kenés | Száraz karteres, olaj tartály a forgattyúsházban |
| Üzemanyag-ellátás | Üzemanyag befecskendezés |
| Tengelykapcsoló | Olajban futó, többtárcsás |
| Gyújtásrendszer | Iker gyertyás |
| Indítás | Elektromos önindító |
| Váltómű | 6 sebességes |
| Szekunder hajtás | Kardántengely |
| Váz, futómű | |
| Váz típusa | Acél cső gerincváz |
| Első futómű | Teljesen állítható, 43 mm belsőcső-átmérőjű teleszkópvilla, 190 mm rugóút |
| Hátsó futómű | Monoshock központi rugóstag, állítható előfeszítés és kirugózás csillapítás, 190 mm rugóút |
| Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 28/126 |
| Első fék | 310 mm átmérőjű hullámos dupla tárcsa 4 dugattyús féknyergekkel, intelligens ABS-el |
| Hátsó fék | 282 mm átmérőjű hullámos szimpla tárcsa 2 dugattyús féknyereggel, intelligens ABS-el |
| Első gumiabroncs | 110/80R19M/C 59V |
| Hátsó gumiabroncs | 150/70R17M/C 69V |
| Méretek | |
| Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’255/980/1’410 |
| Tengelytáv (mm) | 1’540 |
| Ülésmagasság (mm) | 845-870 |
| Hasmagasság (mm) | 205 |
| Üzemanyagtartály térfogata (l) | 23 |
| Menetkész tömeg (kg) | 261 |
| Ár (forint, 2013. október) | 4’868’000.- |
A tesztmotort köszönjük a Yamaha Top Tatának!
Cimkék:
A mai napon mindenki megemlékezik az 1956-ban történtekről. Mi miért cselekednénk másképpen? Nézzük, mi is történt abban az évben, motoros szemmel!
Elolvasom »Tudtuk, hogy jönni fog, és tudtuk azt is, hogy nagyjából mit fog tudni. A bajorok mégis tudtak újdonsággal szolgálni. Íme az új R1200RT.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »