Látszatatléta

Teszt: Honda CBR500R ABS
2013. július 27., szombat - Macko

A Honda tovább folytatja népmotoros programját: csinos, ám technikailag abszolút spórolásra törekvő modellekkel operál. Vajon jól teszi?

Hirdetés


Cimkék: , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

XYZ -
Nem igazán látok okot arra,hogy ezt vegyem az NC700 ellenében.Könnyebb ugyan,de minden más a nagytesó mellett szó(ráadásúl Ak.-al mindkettő vezethető).

alvaro -
A fuelly-n ugyanúgy 3.5 liter a haranggörbe csúcsa az új 500-asoknál, mint az NC sorozatnál, pedig jórészt laikusok töltik az adatokat, valós használat során. Hogy a bánatba’ sikerült ennyire túletetni ahhoz képest?

Macko -

Pedig esküszöm, hogy ezzel a géppel sokkal kisebb átlagsebességet futottam, mint tavaly az NC700X-szel. Az is igaz, hogy a cikkben szereplő fogyasztási adatok a fedélzeti számítógép információi – ha az fals értékeket írt ki, ezek sem helytállóak.

Amúgy a magam részéről teljesen normálisnak tartom, hogy többet eszik, mert magasabb fordulaton dolgozik és jobban erőlködik, mint a 700-as. Viszont a héten lesz nálam a CB500X, annál majd 100 kilométerenként keresek kutat és végzek több számolt mérést – kontrollképpen.


Helmets on -

 Elvileg az hogy többet pörög még nem feltétlen ok a többlet fogyasztásra, ha közben ugyanakkora teljesítményt veszel ki belőle, ugyanazon dinamika eléréséhez, sebességhez….a súlya meg kb annyi mint a 700-asnak. Fene tudja.

 


XYZ -
A súlyuk nem hasonló,még kb. sem. 21kg nem kis difi.

XYZ -
,

alvaro -
21kg-ot valóban megérezni, ha tolni kell az emelkedőn, nekünk is kábé annyi van a két motor közt. Fogyasztásban nem sok difit okozhat a 200kg motor + valahány kg vezető mellett – szinte hibahatáron belül lenne. Ekkorka különbségnek egyedül akkor szabadna látszania, ha fékezgetős üzemmódban hajtod. Mondjuk itt is az NC a nehezebb a kettő közül.

XYZ -
Én semmi olyat nem írtam ami ellentétes az általad leírtakkal.Csak leírtam a tetemes súlybeli eltérést.Ennyi.

verpe -
Se nem olcsó, se nem gazdaságos.

Előző bejegyzés

Megeszlek reggelire!

2013. július 25., csütörtök
Teszt: Kawasaki Z800 ABS

Következő bejegyzés

Maratoni motorozás

2013. augusztus 01., csütörtök
Túraverseny

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 31. rész: Ideális kanyarív újratöltve

2020. szeptember 11., péntek

Sorozatunk 30. részében az ideális jobbos kanyarív tekintetében nem voltunk kellően körültekintőek. Így most pótoljuk az akkori hiányosságot.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Van új a nap alatt: állítható bélések a Nolan bukósisakokban

2020. szeptember 09., szerda

A fejformádhoz, vagy éppen a motorod stílusához igazítható bukósisak-bélés? Csak addig tűnik hülyeségnek, amíg meg nem ismered a Nolan újítását.

Elolvasom »
Technika

Egy remek motoros program: jön a motoRun MINI túraverseny

2020. szeptember 02., szerda

Belföldön lesz, és a közúti száguldozáson kívül minden benne van, amitől a motorozás izgalmas. Ha szeptember, akkor motoRun MINI!

Elolvasom »
Programajánló

Téltől a nyárig: Rebelhorn Patrol motoros ruha tartósteszt

2020. augusztus 28., péntek

A Rebelhorn márka hazánkban ma még nem túl ismert. Túrázóknak szánt csúcsmodelljük, a Patrol motoros ruha pedig igen figyelemre méltó cucc!

Elolvasom »
Tartósteszt