Sok kisgyerek álma, hogy egyszer belőle is motoros váljék. Emlékezzünk csak vissza, legtöbbünknél szintén egy gyerekkori impulzus az oka annak, hogy ma motorozunk, nem pedig gyöngyöt fűzünk. Egy a lényeg: akit megcsapott a benzingőz, abból előbb vagy utóbb motoros lesz. A legjobb persze, ha minél előbb nyeregbe pattanhat az ember fia. Aki már kisgyerek korában elsajátítja a motorkezelést, annak játszi könnyedséggel megy majd minden mozdulat később is.
Ahhoz persze, hogy a lurkóból komoly motoros váljék, megfelelő anyagi háttér is szükséges, ezért nem is adatik meg mindenkinek a lehetőség. Jól jönne viszont a mai magyar haldokló motorsport életbe az utánpótlás nevelése, ennek pedig legjobb módja, ha már a kisiskolás évek alatt megtanul a gyerek motorozni, nem pedig naphosszat a tévé előtt ücsörög vagy számítógépezik. Az alábbi KTM 65 SX reklám az akcentus alapján valahonnan Ausztráliából származik, ahol könnyebben adja ki sok család az itthon súlyosnak tűnő pénzeket a gyerekek szórakozására. De mi másért is élünk, ha nem a jövő nemzedékének a boldogságáért? Könnyű ezt a gondolatot befogadni, főleg, ha ilyen aranyos kissrác tolmácsolja a marketinget. Hajrá fiatalok, nyeregbe!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »