Suzuki GSX1250FA |
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
sornégyes négyütemű, vízhűtésű, hengerenként 4 szelepes DOHCbenzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1’255
|
Furat x löket (mm)
|
79 × 64
|
Sűrítési viszony
|
10,5:1
|
Keverékképzés
|
üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
71/97/7’500
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
108/3’700
|
Indítás
|
Önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
Lánc
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Teleszkóp tekercsrugóval, olajcsillapítással
|
Futómű hátul
|
Központi rugóstag tekercsrugóval, olajcsillapítással
|
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 25,2/104 |
Első fék
|
2 x Ø310 mm tárcsafék, kétdugattyús féknyereg (ABS
|
Hátsó fék
|
Ø240 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg (ABS)
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70 ZR17 M/C(58W)
|
Gumiabroncs hátul
|
180/55 ZR17 M/C(73W)
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’130x790x1’235
|
Tengelytáv (mm)
|
1’485 |
Ülésmagasság (mm)
|
805-825
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
19
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
257 (dobozok nélkül) |
Ár (forint, 2013. május)
|
2’948’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ejnye, micsoda mühelytitkok kerültek itt napvilágra.
:-DDD
“A gumi fékcsövek miatt el tudom képzelni, hogy az Alpokból lefelé ereszkedve tele csomaggal és utassal a fedélzeten felpuhul majd”
Ez szerintem rosszindulatú feltételezés.
Én nem tudom és nem is akarom elképzelni, hogy felpuhul a fék! Új gép esetén semmiképp.
Pedig tapasztalatból írtam. Több motornak fogyott már el alattam a fékrendszere, igaz többnyire versenypályán. Hosszú és kemény fékezés során még egy extrém nagy tempóról végrehajtott vészfékezés során is előfordulhat a dolog. Sajnos ilyen a gumicsöves rendszer.
Macko: Versenypályán… Előfordulhat… Tetszettél volna “gyilkolni” a fékrendszert, addig, míg fel nem forralod a fékfolyadékot és ha előállt volna az általad kifogásolt helyzet, akkor jogosan írhatsz. Mérnökök százai dolgoznak a fékrendszer minden apró részletén, jól van az úgy…Továbbra is állítom, nekünk, “hétköznapi” motorosoknak, teljesen tökéletes!
Aki versenypályára szeretne: ugye az egy teljesen más kategória, eleve a versenytechnika az utcai “alap”motorokhoz ég és föld, vegyen oda tervezett-épített gépet, vagy tuningolja a gépét motorikusan, a fékrendszert, a mindeneket… kezdve a megerősített vázzal. (kb húszszor-ötvenszer ekkora pénzből)
Nekem eddig csak gumifékcsöves motorjaim voltak (három márkától xx db-számban), soha nem tapasztaltam ezt a jelenséget! Pedig hidd el, néha, nagyon nem kímélem és adódik az a helyzet, mikor vészfékezni kell, meg hosszú lejtmenet, akkor is, utána is, mindig minden a megszokott rendben volt. (még csak egy szar féktárcsa hullámosodás se jött össze)
”Ez szerintem rosszindulatú feltételezés.”
Szerintem meg annál kevesebb rosszindulatú feltételezés van, mint csalással és félrevezetéssel vádolni bármelyik szerkesztöt. És már nem elöször.. :-(
Értem, lefordítva: A gumi fékcsövek miatt te is el tudod képzelni…