BMW R1200GS 2013 |
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Lég-/folyadékhűtéses kéthengeres, négyütemű
boxermotor felül elhelyezett homlokkerék hajtotta vezérműtengellyel és egy kiegyenlítőtengellyel |
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1’170
|
Furat x löket (mm)
|
101/73
|
Sűrítési viszony
|
12,5:1
|
Keverékképzés
|
BMS-X elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
92/125/7’750
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
125/6’500
|
Indítás
|
Önindító
|
Váz típusa | Acélcső hídváz, teherviselő motor |
Erőátvitel
|
|
|
|
Tengelyhajtás | Kardántengely |
Tengelykapcsoló
|
Olajfürdős antihopping-kuplung
|
Váltó
|
Körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
Felépítés
|
|
Villaszög / utánfutás (fok / mm) | 64,5 / 99,6 |
Futómű elöl
|
BMW Motorrad Telelever központi rugóstag, 190 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Paralever központi rugóstag, 200 mm-es rugóút
|
Első fék
|
Ø 305 mm dupla féktárcsa, 4 dugattyús féknyergek, ABS
|
Hátsó fék
|
Ø 276 mm féktárcsa, 2 dugattyús féknyereg, ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70-R19
|
Gumiabroncs hátul
|
170/60-R17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’207/952,5/1’412
|
Tengelytáv (mm)
|
1’507 |
Ülésmagasság (mm)
|
850/870
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
20
|
Saját tömeg menetkészen (kg)
|
238 |
Megengedett össztömeg (kg) | 450 |
Menetteljesítmények | |
Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 3,6 |
Végsebesség (km/h) | >200 |
Fogyasztás 120 km/h (l/100km) | 5,5 |
Fogyasztás 90 km/h (l/100km) | 4,1 |
Alapár (forint, 2013. április)
|
4’528’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Eredetileg azt terveztem (röstellem), hogy a cikk végén meglátom az árat és rögtön írom; drága. Aztán valóban megláttam az árat, valóban drágának találtam, de néhány perces gondolkozás után rájöttem, hogy mégsem. Persze nyílván nem a jövedelemhez viszonyítva írtam az előbbieket hanem a konkurrenciához képest. Kicsit értetlenül állok a dolog előtt de az utóbbi időkben a “többiek” ára is szépen felkúszott a bajorokéhoz, amit egyébként az eladási mutatók zuhanását látva nem értek. Ha az “olcsó” gépek nehezen értékesíthetőek, miből gondolják, hogy a drágábbra lesz kereslet ?!
Eko, hány kiló vagy és milyen magas?
Csodálkozom, hogy nem Macko tesztelte az új vizes GS-t. ui:Gondolom Ő már kipróbálta korábban.
Végül is mi a szerepe a fényszóró melletti “kapaszkodónak”?
Nem mentem vele korábban, csak előző nam, amikor elhoztam. Meg én is vittem vissza. De Eko nagyon szerette volna ezt a motort, és az ember ennyit megtesz a kollégákért. 🙂
Főleg ha közben neki marad egy Triumph Trophy… :-)))
Egyszerűen jól néz ki. 🙂
Kereken 180cm vagyok és jelenleg 104Kg.
Nekem nem tetszik, de ebböl is látszik, hogy nem lehet mindenkinek kedvezni… 🙂
Kedvet csináltatok egy próbához, kíváncsi vagyok…
De ilyen gépet biztos, hogy nem fogok venni, mert az elődmodell egyszer már nagyon becsapott (felkészületlenül ért, hogy a hosszában épített főtengelyelrendezés miatt, a nyomatékos motor kanyarban kihúzatáskor, ill motorfék üzemmódban kiemeli, ill beborítja a gépet, ezt bizony szokni kell).
Az árát nem nézzük: a király, az király (és emiatt természetesen lehet drágább, minthogy drágább is).
Ez szinte egyáltalán nem billen, viszont azt már balra. 🙂
KIRÁLY! Kaptam egy fullextrás (6,7M) új motort, (600km volt benne), 2 és fél órára.
Nagyon komoly, testhezálló gépezet, mintha nekem, rám méretezték volna. Kényelmes üléspozíció, minden jól látható, minden pont kéznél, lábnál van, nem kellett keresnem semmit, azonnal megtanultam.
A motor abszolut jóindulatú, barát minden helyzetben, nagyon jó a súlyeloszlása (egy személlyel). Motorerő, nyomaték minden helyzetben éppen elég, nagyon kiváló fékek. Külön tetszett, hogy találtam tág határok között olyan plexiállást, ahol csendes, szélzaj és turbulenciamentes 160-ig… Kifejezetten könnyű vele motorozni, az alacsony súlypont nagyon kellemes kanyarmenetet biztosít (és tényleg reakciómentes, nem billen). A kipufogóhang is tetszik…
A jót könnyű megszokni. (annyira, hogy komoly zavarba jöttem, mikor visszaültem és elindultam a Varával… ez nem vicc!)
Új gép került nálam a lista elejére, tegnaptól ez az etalon!