| Triumph Speed Triple R |
|
| Motor, erőátvitel | |
| Motortípus | Soros háromhengeres folyadékhűtéses DOHC benzinmotor |
| Hengerűrtartalom (cm3) | 1’050 |
| Furat x löket (mm) | 79,0 x 71,4 |
| Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 99/135/9’400 |
| Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 111/7’750 |
| Keverékképzés | Üzemanyagbefecskendezés |
| Indítás | Elektromos önindító |
| Tengelykapcsoló | Több tárcsás olajban fürdő |
| Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
| Szekunder hajtás | X-gyűrűs lánc |
| Váz, futómű | |
| Váz típusa | Alumínium |
| Lengőkar | Egyoldalú alumínium-ötvözet, excentrikus láncállítással |
| Első felfüggesztés | Öhlins 43 mm-es NIX30 fordított villák, állítható rugó előfeszítés-, csillapítás- és nyomó fokozat, rugóút 120 mm |
| Hátsó felfüggesztés | Öhlins TTX36 két csöves Monoshock, állítható rugó előfeszítés-, csillapítás- és nyomó fokozat, rugóút 130 mm |
| Kerekek (elöl / hátul) | PVM kovácsolt 5 küllős aluminium ötvözet, 17×3,5 / 16×6 |
| Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 22,8/90,9 |
| Első fék | Dupla 320 mm-es úszó tárcsák, Brembo 4 dugattyús Monobloc radiális féknyereg, kapcsolható ABS |
| Hátsó fék | Szimpla 255 mm-es tárcsa, Nissin 2 dugattyús féknyereg, kapcsolható ABS |
| Első gumi | 120/70ZR17 |
| Hátsó gumi | 190/55ZR17 |
| Méret- és tömegadatok | |
| Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’100/795/1’110 |
| Tengelytáv (mm) | 1’435 |
| Ülésmagasság (mm) | 825 |
| Menetkész tömeg (kg) | 212 |
| Üzemanyagtartály (l) | 17,4 |
| Ár (forint, regisztrációs adóval, 2012. október) | 4.690.000.- |
Cimkék:
Elérkeztünk a DaiRal építésének legutolsó fejezetéhez. Minden kész, a végső csinosítás után jöhet a VAS éles tesztelése! Íme a záró felvonás.
Elolvasom »Sok érdekes motoron volt már szerencsém ülni életemben, mégis azt hiszem, ez viszi a pálmát. Hiszen csak egy van belőle, nagyon különleges, és működik! Végre teszteljük a DaiRalt!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »