Kawasaki Ninja300 |
|
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Vízhűtésű, DOHC 8 szelepes soros kéthengeres benzinmotor szabályozott katalizátorral |
Hengerűrtartalom (cm3) | 296 |
Furat x löket (mm) | 62 x 49 |
Sűrítési arány | 10,6:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 29/39/11’000 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 27/10’000 |
Keverékképzés | Üzemanyagbefecskendezés: Ø32 mm x 2 (Keihin) |
Gyújtás | Digitális |
Indítás | Elektromos önindító |
Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
Váz, futómű | |
Váz típusa | “Diamond” acél csőváz |
Első felfüggesztés | 37 mm-es teleszkópvilla |
Hátsó felfüggesztés | Uni-Trak gáztöltésű központi rugóstag 5 fokozatban állítható előfeszítéssel |
Rugóút elöl/hátul (mm) | 120/132 |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 27/93 |
Kormányelfordítási szög balra/jobbra (fok) | 35/35 |
Első fék | 290 mm hullámos tárcsa, kétdugattyús féknyereggel |
Hátsó fék | 220 mm hullámos tárcsa, kétdugattyús féknyereggel |
Első gumi | 110/70-17 M/C 54S |
Hátsó gumi | 140/70-17 M/C 66S |
Méret- és tömegadatok | |
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’015/715/1’110 |
Tengelytáv (mm) | 1’405 |
Szabadmagasság (mm) | 140 |
Ülésmagasság (mm) | 785 |
Menetkész tömeg (kg) | 172 |
Üzemanyagtartály (l) | 17 |
Ár (forint, regisztrációs adóval, 2012. október) | 1.499.000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nagy gáz , ha nekem a 250-es talán még jobban is tetszik?