|
BMW C600Sport
|
|
|
Erőforrás
|
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű, négyütemű, nyolcszelepes soros kéthengeres DOHC benzinmotor
|
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
647
|
|
Furat x löket (mm)
|
79×66
|
|
Sűrítési viszony
|
11,6:1
|
|
Keverékképzés
|
BMS-E elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
44/60/7’500
|
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
66/6’000
|
|
Indítás
|
Önindító
|
| Váz típusa | Acélcső hídváz csavarozott alumínium hátsó vázzal |
|
Erőátvitel
|
|
| Tengelyhajtás | Olajfürdős lánc |
|
Tengelykapcsoló
|
Centrifugális
|
|
Váltó
|
CVT (fokozatmentes)
|
|
Felépítés
|
|
| Villaszög / utánfutás (fok / mm) | 64,6 / 92 |
|
Futómű elöl
|
Teleszkóp-pár, 115 mm rugóút
|
|
Futómű hátul
|
Központi rugóstag bal oldalon elhelyezve, 115 mm-es rugóút
|
|
Első fék
|
Ø 270 mm dupla féktárcsa, 2 dugattyús féknyereg, ABS
|
|
Hátsó fék
|
Ø 270 mm féktárcsa, 2 dugattyús féknyereg, ABS
|
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70-R15
|
|
Gumiabroncs hátul
|
160/60-R15
|
|
Méretek
|
|
|
Hosszúság/szélesség (mm)
|
2’155/877
|
|
Tengelytáv (mm)
|
1’591 |
|
Ülésmagasság (mm)
|
810
|
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
16
|
|
Saját tömeg üresen(kg)
|
249 |
| Megengedett össztömeg (kg) | 445 |
| Menetteljesítmények | |
| Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 7,1 |
| Végsebesség (km/h) | 175 |
| Fogyasztás 120 km/h (l/100km) | 5,6 |
| Fogyasztás 90 km/h (l/100km) | 4,4 |
|
Ár (forint, 2012. október)
|
3’296’000.-
|
Cimkék:
A mindig is gyanúsan viselkedő motorblokkal nem lehetett tovább várni: fel kellett újítani, hogy a DaiRal elkészülte után ne egy füstokádó szörny legyen majd. Persze ez sem ment zökkenőmentesen.
Elolvasom »Az idén első ízben nemzetközivé tett, a BMW-s terepmotorosok számára kiírt megmérettetésen volt magyar résztvevő is. Élménybeszámoló a teljesség igényével!
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
Nem akarok beleugatni, de ha már csináltok videót, akkor nem lehetne inkább beszédes bemutató videót csinálni a tesztmotorral?
„beszédes bemutató videót csinálni a tesztmotorral?”
NEM
Inkább meg se szólaljunk?
Azért döntöttünk ezek mellett a rövidebb kis videók mellett, mert mi újságot írunk. Ez annyit tesz, hogy a tapasztalatainkat leírjuk a cikkben. Ha beszélős videót készítenénk, abban csak ugyanazt tudnánk elmondani, ami amúgy ott van leírva is. Tehát vagy az egyiknek, vagy a másiknak van értelme. Mivel pedig a mai társadalom egyre kevesebbet olvas, szeretnénk ha inkább olvasnátok, mint hogy csak megnézzetek egy 5-8 perces videót. Tudom, hogy ezzel nem váltjuk meg a világot, de a magunk részéről ennyit tudunk tenni ez ügyben… 🙂
(Azt hozzá kell tenni, hogy ezeket a kis videókat azért még szeretnénk fejleszteni – ehhez több eszköz fejlesztés alatt áll.)