|
Honda NF110 Wave
|
|
|
Erőforrás
|
|
|
Motortípus
|
Léghűtésű, négyütemű, SOHC kétszelepes
|
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
109
|
|
Furat x löket (mm)
|
50×55,6
|
|
Sűrítési viszony
|
9,0:1
|
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
6,28/9/7’500
|
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
8,65/5’500
|
| Gyújtás | Számítógép-vezérlésű, digitális tranzisztoros |
|
Indítás
|
Önindító és berúgókar
|
|
Erőátvitel
|
|
|
Sebességváltó
|
Négyfokozatú körváltó, automata tengelykapcsoló
|
|
Szekunder hajtás
|
Lánc
|
|
Felépítés
|
|
|
Futómű elöl
|
Ø 26 mm-es teleszkóp
|
|
Futómű hátul
|
Hagyományos két rugótagos lengővilla
|
|
Első fék
|
Ø 220 mm tárcsafék egydugattyús féknyereggel
|
|
Hátsó fék
|
Ø 110 mm dobfék
|
|
Gumiabroncs elöl
|
70/90-17M/C (38P)
|
|
Gumiabroncs hátul
|
80/90-17M/C (50P)
|
|
Méretek
|
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
1’870/790/1’080
|
|
Tengelytáv (mm)
|
1’227 |
| Szabadmagasság (mm) | 135 |
|
Ülésmagasság (mm)
|
760
|
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
3,7
|
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
99 |
|
Ár (forint, 2012. augusztus)
|
575’000.-
|
Cimkék:
A Honda új generációs modellcsaládjának legluxusabb tagja a megjelenésében leginkább a nagyrobogókra hasonlító Integra. Valójában ez a gép azonban semmire nem hasonlít, valódi egyéniség. Hogy milyen, az kiderül a tesztből.
Elolvasom »Majdnem nagyon sanyarúra sikerült az idei esztendő, hiszen elmaradt a BMW 24 órás túraversenye, és a Bike Maraton is bizonytalan volt. Már nem az!
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
Érdekes kis szerkezet.Viszont nagy kérdés ki venne ilyet kishazánkban.Talán egy-két futár?
Olyan ott van a garázsba és mindeki viheti motornak, vagy a gyereknek első motornak tök jó lenne szerintem, meg a sinyokat leváltani ha haldoklani kezdenek.
Aki váltos kezdőmotort akar az inkább motor kinézetűt vesz(pl.YBR125),szaladgálni meg „valódi” robogót.
Igazad van! De miért? Mert ezt nem ismerik! Robogó helyett tuti ezt venném, mert én szabályozom az erejét a gépnek. Sajnálatos amúgy, hogy a sima robogó kategóriába (vezetői engedély szempontjából) ez nem fér bele.
Nem csak nálunk,hanem az európai piacon is gyér az ilyen gépek iránti kereslet.Ezen egy 4tagú vietnami családot képzel el a „nyugati” ember
Az fúrja még az oldalam, hogy ezzel a körváltóval meg lehet-e csinálni, hogy nagyobb sebességnél 4.-ből kiveszed üresbe, aztán később vissza. Időnként nagyon hasznos lenne – ha már rendes kuplung nincs.
Nem. De miért kéne üresben vagy kuplungal gurulni ?
Nekem ez a sport, fogyasztásra megyek, és ott alapvető, hogy nem fékezünk, hanem kiguruljuk
1,6 liter 100-on bejáratósként, ennél lejjebb nem lehet menni szerintem.
Mindig van lejjebb
Én nem látok benne fantáziát, szerintem egy robogót jobban meg lehet pakolni.
Valamint túl van árazva, 200-al olcsóbban kapsz egy 50-es robogót.