Quo vadis?

Teszt: Honda NC700D Integra
2012. augusztus 15., szerda - Macko

A Honda új generációs modellcsaládjának legluxusabb tagja a megjelenésében leginkább a nagyrobogókra hasonlító Integra. Valójában ez a gép azonban semmire nem hasonlít, valódi egyéniség. Hogy milyen, az kiderül a tesztből.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Rizoma Stealth: tükör is meg szárny is

Kiegészítők

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

XYZ -

Kár a lánchajtásért,mert nevezzük akárminek ezt mégis csak robogónak veszik.Arra pedig gondozás mentes hajtás kell.


verpe -

Valóban lehetett volna kardánhajtás ezen a ‘robogón’, de gondolom az árba már nem fért volna bele.

Kíváncsian várom majd az összehasonlító teszteket a konkurenciával.

Vajon a Tmax ellen mennyire lenne esélye (irtátok, hogy sportos ez a Honda)?


XYZ -

A kardán valóban drága (és nehéz is),de egy szíjhajtást megérdemelt volna.Az nem lenne nagyon drága a lánchoz képest.Aki ilyet vesz nem akar láncot fújkálni,pucolászni és állítgatni.


ronson -

Nem rossz járgány, de azt nem értem, hogy mi indokolja a bő 300 ezres felárat, egy szintén DCT-s, ABS-s 700x-hez, vagy 700s-hez képest?

Ugyanaz a platform. Vagy ilyen magas felárat jelent a nagyobb plexi és a több burkolt elem?

Egyébként az ülése (nem csak szerintem) egyszerűen túl széles, valamint a lábfej sem helyezhető el több módon (mint a többi nagyrobeszon), szóval hosszabb távon nem tűnik túl kényelmesnek 🙁


Szelid.motoros -

 Nem rossz gép, de 2,5 Millát nem ér meg. 190cm magas embereknek nem ajánlott, én egyszerűen nem fértem el rajta, térdvédővel meg végképp nem. Egy kicsivel jobb csak mint az SH300, de ha az 1,25Misi akkor ez nem ér 2x annyit, 2,5Misit. Szerintem ez itthon egy életképtelen és túlárazott gép. Az NC700S/X duplakuplung+ABS-es már inkább életképes (jobban dönthető, jobb a rugózása és azon egy normáls méretű ember is elfér), bár a NC700S duplakuplung+ABS-el is 2,1 Misi ami egy 48 lovas géphez kicsit sok, amikor a CB600 F Hornet ABS-el 2,2Misi. Szerintem! 🙂


Előző bejegyzés

Éjszakai motorozás csajoknak: jön a Lady Drive Night

2012. augusztus 10., péntek
Programajánló

Következő bejegyzés

A bestseller

2012. augusztus 17., péntek
Teszt: Honda NF110 Wave

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 32. rész: A robogó vezetése

2021. április 15., csütörtök

A robogó fizikai felépítése és kezelőszervei is eltérnek egy "hagyományos" motorétól. Lássuk, mi mindent MUSZÁJ tudni, amikor ilyet vezetsz.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Teljes körű fejlődés: X-lite X-1005 bukósisak bemutató és teszt

2021. április 11., vasárnap

A prémium bukókat gyártó X-lite felnyitható túrasisakja teljes mértékben megújult az idei modellévre. Nézzük, milyen lett az X-1005!

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Na most te ki vagy? Honda Forza 750 teszt

2021. április 02., péntek

A Honda állítása szerint egy vadonat új, sose látott módon szuper nagyrobogó a Forza 750. Sőt, túraképes GT robogó! Na de mi is valójában?

Elolvasom »
Új motor teszt

A motoros és a mentőautó balesete: ki hibázhatott?

2021. március 24., szerda

Minden szempontból drámai baleset történt tegnap Budapesten. A mentőautó és a motor ütközésében motoros társunk ráadásul életét vesztette.

Elolvasom »
Nagyon durva