Quo vadis?

Teszt: Honda NC700D Integra
2012. augusztus 15., szerda - Macko

A Honda új generációs modellcsaládjának legluxusabb tagja a megjelenésében leginkább a nagyrobogókra hasonlító Integra. Valójában ez a gép azonban semmire nem hasonlít, valódi egyéniség. Hogy milyen, az kiderül a tesztből.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

XYZ -

Kár a lánchajtásért,mert nevezzük akárminek ezt mégis csak robogónak veszik.Arra pedig gondozás mentes hajtás kell.


verpe -

Valóban lehetett volna kardánhajtás ezen a ‘robogón’, de gondolom az árba már nem fért volna bele.

Kíváncsian várom majd az összehasonlító teszteket a konkurenciával.

Vajon a Tmax ellen mennyire lenne esélye (irtátok, hogy sportos ez a Honda)?


XYZ -

A kardán valóban drága (és nehéz is),de egy szíjhajtást megérdemelt volna.Az nem lenne nagyon drága a lánchoz képest.Aki ilyet vesz nem akar láncot fújkálni,pucolászni és állítgatni.


ronson -

Nem rossz járgány, de azt nem értem, hogy mi indokolja a bő 300 ezres felárat, egy szintén DCT-s, ABS-s 700x-hez, vagy 700s-hez képest?

Ugyanaz a platform. Vagy ilyen magas felárat jelent a nagyobb plexi és a több burkolt elem?

Egyébként az ülése (nem csak szerintem) egyszerűen túl széles, valamint a lábfej sem helyezhető el több módon (mint a többi nagyrobeszon), szóval hosszabb távon nem tűnik túl kényelmesnek 🙁


Szelid.motoros -

 Nem rossz gép, de 2,5 Millát nem ér meg. 190cm magas embereknek nem ajánlott, én egyszerűen nem fértem el rajta, térdvédővel meg végképp nem. Egy kicsivel jobb csak mint az SH300, de ha az 1,25Misi akkor ez nem ér 2x annyit, 2,5Misit. Szerintem ez itthon egy életképtelen és túlárazott gép. Az NC700S/X duplakuplung+ABS-es már inkább életképes (jobban dönthető, jobb a rugózása és azon egy normáls méretű ember is elfér), bár a NC700S duplakuplung+ABS-el is 2,1 Misi ami egy 48 lovas géphez kicsit sok, amikor a CB600 F Hornet ABS-el 2,2Misi. Szerintem! 🙂


Előző bejegyzés

Éjszakai motorozás csajoknak: jön a Lady Drive Night

2012. augusztus 10., péntek
Programajánló

Következő bejegyzés

A bestseller

2012. augusztus 17., péntek
Teszt: Honda NF110 Wave

Ezeket olvastad már?

MOTRON X-Nord 125 Touring teszt: Egy miniatűr kalandmotor

2021. november 16., kedd

Egy régi-új márka tűnt fel a színen: a MOTRON. Egyik induló típusuk, az X-Nord 125 Touring pedig kimondottan érdekes kis masina!

Elolvasom »
Új motor teszt

HD Pan America – BMW R 1250 GS – KTM 1290 SAS teszt

2021. november 07., vasárnap

A nagy túraenduro kategória királyai együtt vizsgáztak, hogy kiderüljön: mit tud a Pan America a boxer GS és a KTM SAS ellenében.

Elolvasom »
Összehasonlító teszt

BMW R 1250 GS (2021) teszt: A király megingathatatlan

2021. október 31., vasárnap

Negyven éve világelső. És lőjjük le a poént a legelején: az is fog maradni. A BMW R 1250 GS megint jobb lett, mint valaha.

Elolvasom »
Új motor teszt

A bors osztrákul is kicsi, de erős: KTM 390 Adventure teszt

2021. október 25., hétfő

Ne legyints: egy A2-es jogsival vezethető motor is lehet teljes értékű túragép. A KTM 390 Adventure kitűnő példa erre!

Elolvasom »
Új motor teszt