Quo vadis?

Teszt: Honda NC700D Integra
2012. augusztus 15., szerda - Macko

A Honda új generációs modellcsaládjának legluxusabb tagja a megjelenésében leginkább a nagyrobogókra hasonlító Integra. Valójában ez a gép azonban semmire nem hasonlít, valódi egyéniség. Hogy milyen, az kiderül a tesztből.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

199 kilométeres hatótávot ígér a Kymco Like 125 EV

Elektromos robogó

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

XYZ -

Kár a lánchajtásért,mert nevezzük akárminek ezt mégis csak robogónak veszik.Arra pedig gondozás mentes hajtás kell.


verpe -

Valóban lehetett volna kardánhajtás ezen a ‘robogón’, de gondolom az árba már nem fért volna bele.

Kíváncsian várom majd az összehasonlító teszteket a konkurenciával.

Vajon a Tmax ellen mennyire lenne esélye (irtátok, hogy sportos ez a Honda)?


XYZ -

A kardán valóban drága (és nehéz is),de egy szíjhajtást megérdemelt volna.Az nem lenne nagyon drága a lánchoz képest.Aki ilyet vesz nem akar láncot fújkálni,pucolászni és állítgatni.


ronson -

Nem rossz járgány, de azt nem értem, hogy mi indokolja a bő 300 ezres felárat, egy szintén DCT-s, ABS-s 700x-hez, vagy 700s-hez képest?

Ugyanaz a platform. Vagy ilyen magas felárat jelent a nagyobb plexi és a több burkolt elem?

Egyébként az ülése (nem csak szerintem) egyszerűen túl széles, valamint a lábfej sem helyezhető el több módon (mint a többi nagyrobeszon), szóval hosszabb távon nem tűnik túl kényelmesnek 🙁


Szelid.motoros -

 Nem rossz gép, de 2,5 Millát nem ér meg. 190cm magas embereknek nem ajánlott, én egyszerűen nem fértem el rajta, térdvédővel meg végképp nem. Egy kicsivel jobb csak mint az SH300, de ha az 1,25Misi akkor ez nem ér 2x annyit, 2,5Misit. Szerintem ez itthon egy életképtelen és túlárazott gép. Az NC700S/X duplakuplung+ABS-es már inkább életképes (jobban dönthető, jobb a rugózása és azon egy normáls méretű ember is elfér), bár a NC700S duplakuplung+ABS-el is 2,1 Misi ami egy 48 lovas géphez kicsit sok, amikor a CB600 F Hornet ABS-el 2,2Misi. Szerintem! 🙂


Előző bejegyzés

Éjszakai motorozás csajoknak: jön a Lady Drive Night

2012. augusztus 10., péntek
Programajánló

Következő bejegyzés

A bestseller

2012. augusztus 17., péntek
Teszt: Honda NF110 Wave

Ezeket olvastad már?

Onroad.hu Évadnyitó 2022: közel 200 motor 3 kilométeres menetoszlopban

2022. január 02., vasárnap

Egészen elképesztő mennyiségű motor gyűlt össze az év első, napján egy közös motorozásra. Az Onroad.hu Évadnyitó 2022-ben is remekül sikerült!

Elolvasom »
Évadnyitó

A kínaiak már a spájzban vannak: CF MOTO 650 MT teszt

2021. december 30., csütörtök

Egyre jobb és jobb motorok érkeznek Kínából, és már közel sem csak a kisebb kategóriákból. Remek példa a CF MOTO 650 MT is

Elolvasom »
Új motor teszt

Ezt telibe találták: Keeway Vieste 300 teszt

2021. december 20., hétfő

Vicces, amikor egy motorgyártó "zászlóshajója" egy mindössze 300-as, kis testű robogó. A Vieste azonban egy remekmű lett!

Elolvasom »
Új motor teszt

MOTRON X-Nord 125 Touring teszt: Egy miniatűr kalandmotor

2021. november 16., kedd

Egy régi-új márka tűnt fel a színen: a MOTRON. Egyik induló típusuk, az X-Nord 125 Touring pedig kimondottan érdekes kis masina!

Elolvasom »
Új motor teszt