A darázs igenis vadállat

Teszt: Honda CB600F Hornet
2011. július 01., péntek - eko

A lódarázs agresszíven néz ki, és amikor felingerlik, úgy is viselkedik. Kétkerekű rokona pedig pontosan ugyanolyan stílussal rendelkezik.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

Helmets on -

” A hátsó fékkel ugyanis fékezzük az első kereket is, de az elsővel a hátsót nem.”

Ez tényleg nem tűnik logikusnak.

Általában fordítva szokott lenni.

 

“Nézem a fordulatszámot, háromezret mutat és közben húzom felfelé a váltókart, de nem lehet. Mi? Ez már a hatodik?”

 

Mondjuk én ezt a “városban felváltani max fokozaig” dolgot se értem.

Ha 70-nél 3000-et pörög akkor alacsonyabb seb. még kevesebbet.

Akkor hova még lejjebb?

Amúgy sem egy chopper.

 

Tegyük fel hogy elbírja…

De egyrészt nincs akkora erőtartalék, gyorsulás….utolsó fokozatban ilyen karakterű motornál pláne….

 

(persze nem 2-esbe kell végig grasszállni a városon de az 5-6-ik már túlzás…pláne hallok ilyet hogy 40-nél….)

 

másrészt ha hirtelen sebességet kell csökkenteni, megállni akkor meg öröm lesz visszapakolgatni az 3-4-5 fokozatot…

Meg hát ez  sor4, pörgős…..vagy csak én nem értem ezt?

 

 

 

 

 

 

 

 

 


eko -

A motor hangja, rezgései, gázreakciója olyan érzést kelt az emberben már háromezres fordulatnál is, minta túl alacsony sebességben lenne.

Egyszerüen nem szereti a stabil gázt. Húzni kell neki! 


verpe -

Csupasz motor, és a blokk karaktere meg pörgős.

Valamit nagyon benéztek a japók, megint!


Manó -

 RR blokk, kicsit áthangolva. Persze, hogy pörgős.

 De ne gondoljátok, hogy az olyan rossz ám! 

 A hatodiknak még országúton sincs sok értelme, nemhogy városban…

 

 Jó cikk.


dave -

” A hátsó fékkel ugyanis fékezzük az első kereket is, de az elsővel a hátsót nem.”

Nem tudom mennyiben egyezik ez a fékrendszer az RR-re szerelt változattal, de ha jól sejtem alapvetően a pályára szánt gépekről származik.

Pályán, kanyar előtt a maximális fékerőt kihasználva a hátső keréken alig van terhelés, a nem elég finoman adagolt motorféktől is csúszni kezd a gép. (Lásd csúszókuplung). Ezért nem hat a hátsó kerékre az első fék – szerintem. Nem olvastam utána.

Aki profi pályázó annak ez a rendszer se fog tetszeni, mert nem lehet hátsó fékkel “ívre fordítani” a szűkebb kanyarokban.

Én közúton se nagyon látom értelmét a kombinált rendszereknek, főleg ABS mellett nem. A Goldwing féle bálnák alá való az ilyesmi…

A kötelező ABS viszont jöhet. (kikapcsolható változatban)


Jerry -

… megint egy Hornet teszt … a Hornet Klub nélkül? 

.. ez volt a kettő! … (mint azt a szakálas viccben is olvashatjuk)   😀


Előző bejegyzés

Öltönyös városlakó botlábakon

2011. június 28., kedd
Teszt: Yamaha X-City 125

Következő bejegyzés

Szerezzünk örömet a Pető Intézet lakóinak!

2011. július 04., hétfő
Karitatív

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt