A darázs igenis vadállat

Teszt: Honda CB600F Hornet
2011. július 01., péntek - eko

A lódarázs agresszíven néz ki, és amikor felingerlik, úgy is viselkedik. Kétkerekű rokona pedig pontosan ugyanolyan stílussal rendelkezik.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Wunderlich: Harleyt extráznak a BMW-sek

Kiegészítők

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

Helmets on -

” A hátsó fékkel ugyanis fékezzük az első kereket is, de az elsővel a hátsót nem.”

Ez tényleg nem tűnik logikusnak.

Általában fordítva szokott lenni.

 

“Nézem a fordulatszámot, háromezret mutat és közben húzom felfelé a váltókart, de nem lehet. Mi? Ez már a hatodik?”

 

Mondjuk én ezt a “városban felváltani max fokozaig” dolgot se értem.

Ha 70-nél 3000-et pörög akkor alacsonyabb seb. még kevesebbet.

Akkor hova még lejjebb?

Amúgy sem egy chopper.

 

Tegyük fel hogy elbírja…

De egyrészt nincs akkora erőtartalék, gyorsulás….utolsó fokozatban ilyen karakterű motornál pláne….

 

(persze nem 2-esbe kell végig grasszállni a városon de az 5-6-ik már túlzás…pláne hallok ilyet hogy 40-nél….)

 

másrészt ha hirtelen sebességet kell csökkenteni, megállni akkor meg öröm lesz visszapakolgatni az 3-4-5 fokozatot…

Meg hát ez  sor4, pörgős…..vagy csak én nem értem ezt?

 

 

 

 

 

 

 

 

 


eko -

A motor hangja, rezgései, gázreakciója olyan érzést kelt az emberben már háromezres fordulatnál is, minta túl alacsony sebességben lenne.

Egyszerüen nem szereti a stabil gázt. Húzni kell neki! 


verpe -

Csupasz motor, és a blokk karaktere meg pörgős.

Valamit nagyon benéztek a japók, megint!


Manó -

 RR blokk, kicsit áthangolva. Persze, hogy pörgős.

 De ne gondoljátok, hogy az olyan rossz ám! 

 A hatodiknak még országúton sincs sok értelme, nemhogy városban…

 

 Jó cikk.


dave -

” A hátsó fékkel ugyanis fékezzük az első kereket is, de az elsővel a hátsót nem.”

Nem tudom mennyiben egyezik ez a fékrendszer az RR-re szerelt változattal, de ha jól sejtem alapvetően a pályára szánt gépekről származik.

Pályán, kanyar előtt a maximális fékerőt kihasználva a hátső keréken alig van terhelés, a nem elég finoman adagolt motorféktől is csúszni kezd a gép. (Lásd csúszókuplung). Ezért nem hat a hátsó kerékre az első fék – szerintem. Nem olvastam utána.

Aki profi pályázó annak ez a rendszer se fog tetszeni, mert nem lehet hátsó fékkel “ívre fordítani” a szűkebb kanyarokban.

Én közúton se nagyon látom értelmét a kombinált rendszereknek, főleg ABS mellett nem. A Goldwing féle bálnák alá való az ilyesmi…

A kötelező ABS viszont jöhet. (kikapcsolható változatban)


Jerry -

… megint egy Hornet teszt … a Hornet Klub nélkül? 

.. ez volt a kettő! … (mint azt a szakálas viccben is olvashatjuk)   😀


Előző bejegyzés

Öltönyös városlakó botlábakon

2011. június 28., kedd
Teszt: Yamaha X-City 125

Következő bejegyzés

Szerezzünk örömet a Pető Intézet lakóinak!

2011. július 04., hétfő
Karitatív

Ezeket olvastad már?

Felgyorsult villanyrobogó: Niu MQi GT EVO teszt

2022. június 26., vasárnap

A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.

Elolvasom »
Új motor teszt

Amikor a motoros baleset kettétöri az életed

2022. június 20., hétfő

Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.

Elolvasom »
Baleset és biztosítás

Hízik az oroszlán: Benelli Leoncino 800 Trail teszt

2022. június 08., szerda

A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.

Elolvasom »
Új motor teszt

Onroad.hu LIVE: Az ideális ív kicsit másként, 2. adás

2022. június 01., szerda

Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.

Elolvasom »
Onroad.hu LIVE