A darázs igenis vadállat

Teszt: Honda CB600F Hornet
2011. július 01., péntek - eko

A lódarázs agresszíven néz ki, és amikor felingerlik, úgy is viselkedik. Kétkerekű rokona pedig pontosan ugyanolyan stílussal rendelkezik.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Új 450-es platformot készít a Royal Enfield

Ipari hírek

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

Helmets on -

” A hátsó fékkel ugyanis fékezzük az első kereket is, de az elsővel a hátsót nem.”

Ez tényleg nem tűnik logikusnak.

Általában fordítva szokott lenni.

 

“Nézem a fordulatszámot, háromezret mutat és közben húzom felfelé a váltókart, de nem lehet. Mi? Ez már a hatodik?”

 

Mondjuk én ezt a “városban felváltani max fokozaig” dolgot se értem.

Ha 70-nél 3000-et pörög akkor alacsonyabb seb. még kevesebbet.

Akkor hova még lejjebb?

Amúgy sem egy chopper.

 

Tegyük fel hogy elbírja…

De egyrészt nincs akkora erőtartalék, gyorsulás….utolsó fokozatban ilyen karakterű motornál pláne….

 

(persze nem 2-esbe kell végig grasszállni a városon de az 5-6-ik már túlzás…pláne hallok ilyet hogy 40-nél….)

 

másrészt ha hirtelen sebességet kell csökkenteni, megállni akkor meg öröm lesz visszapakolgatni az 3-4-5 fokozatot…

Meg hát ez  sor4, pörgős…..vagy csak én nem értem ezt?

 

 

 

 

 

 

 

 

 


eko -

A motor hangja, rezgései, gázreakciója olyan érzést kelt az emberben már háromezres fordulatnál is, minta túl alacsony sebességben lenne.

Egyszerüen nem szereti a stabil gázt. Húzni kell neki! 


verpe -

Csupasz motor, és a blokk karaktere meg pörgős.

Valamit nagyon benéztek a japók, megint!


Manó -

 RR blokk, kicsit áthangolva. Persze, hogy pörgős.

 De ne gondoljátok, hogy az olyan rossz ám! 

 A hatodiknak még országúton sincs sok értelme, nemhogy városban…

 

 Jó cikk.


dave -

” A hátsó fékkel ugyanis fékezzük az első kereket is, de az elsővel a hátsót nem.”

Nem tudom mennyiben egyezik ez a fékrendszer az RR-re szerelt változattal, de ha jól sejtem alapvetően a pályára szánt gépekről származik.

Pályán, kanyar előtt a maximális fékerőt kihasználva a hátső keréken alig van terhelés, a nem elég finoman adagolt motorféktől is csúszni kezd a gép. (Lásd csúszókuplung). Ezért nem hat a hátsó kerékre az első fék – szerintem. Nem olvastam utána.

Aki profi pályázó annak ez a rendszer se fog tetszeni, mert nem lehet hátsó fékkel “ívre fordítani” a szűkebb kanyarokban.

Én közúton se nagyon látom értelmét a kombinált rendszereknek, főleg ABS mellett nem. A Goldwing féle bálnák alá való az ilyesmi…

A kötelező ABS viszont jöhet. (kikapcsolható változatban)


Jerry -

… megint egy Hornet teszt … a Hornet Klub nélkül? 

.. ez volt a kettő! … (mint azt a szakálas viccben is olvashatjuk)   😀


Előző bejegyzés

Öltönyös városlakó botlábakon

2011. június 28., kedd
Teszt: Yamaha X-City 125

Következő bejegyzés

Szerezzünk örömet a Pető Intézet lakóinak!

2011. július 04., hétfő
Karitatív

Ezeket olvastad már?

Onroad.hu Évadnyitó 2022: közel 200 motor 3 kilométeres menetoszlopban

2022. január 02., vasárnap

Egészen elképesztő mennyiségű motor gyűlt össze az év első, napján egy közös motorozásra. Az Onroad.hu Évadnyitó 2022-ben is remekül sikerült!

Elolvasom »
Évadnyitó

A kínaiak már a spájzban vannak: CF MOTO 650 MT teszt

2021. december 30., csütörtök

Egyre jobb és jobb motorok érkeznek Kínából, és már közel sem csak a kisebb kategóriákból. Remek példa a CF MOTO 650 MT is

Elolvasom »
Új motor teszt

Ezt telibe találták: Keeway Vieste 300 teszt

2021. december 20., hétfő

Vicces, amikor egy motorgyártó "zászlóshajója" egy mindössze 300-as, kis testű robogó. A Vieste azonban egy remekmű lett!

Elolvasom »
Új motor teszt

MOTRON X-Nord 125 Touring teszt: Egy miniatűr kalandmotor

2021. november 16., kedd

Egy régi-új márka tűnt fel a színen: a MOTRON. Egyik induló típusuk, az X-Nord 125 Touring pedig kimondottan érdekes kis masina!

Elolvasom »
Új motor teszt