|
Triumph Bonneville
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Léghűtéses soros kéthengeres DOHC benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
865
|
Furat x löket (mm)
|
90×68
|
Keverékképzés
|
Elekronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Tengelykapcsoló
|
többtárcsás olajos
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
ötsebességes
|
Szekunder hajtás
|
lánc |
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Kayaba teleszkópok 41 mm belsőcső-átmérővel, 120 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
állítható előfeszítésű kétoldali Kayaba rugóstag, 100 mm rugóút
|
Első fék
|
310 mm-es tárcsa, Nissin kétdugattyús féknyereg
|
Hátsó fék
|
255 mm-es tárcsa, Nissin kétdugattyús féknyereg
|
Gumiabroncs elöl
|
110/70R17
|
Gumiabroncs hátul
|
120/80R17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2115/790/1130
|
Ülésmagasság (mm)
|
740
|
Száraz tömeg (kg)
|
225 |
Ár (forint, 2011. június)
|
2.490.000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
…drótküllős kerekekkel.
Na erre a cikkre vártam…
Ugye milyen jó? Nem is értem miért nem elterjedtebb ez a stílus.
A legtöbb motoros tapasztalatához, tudásához bőven elég.
Bár ez az SE nem a sima Bonneville.
Ez már túl “amerikás” nekem.: az újszerű első tárcsa, a digitális kijelző, a fékkar stb..meg más apróságok.
Az eredeti 2001-ben debütált szériánál nincs szebb…a küllős nekem is jobban bejön de ez is pöpec…nem tiltakoznék ellene.
Az “ötvennél ötödik” nem tudom hogy jön össze…a plusz 5 ló? talán az injektor miatt? nem tudom.. de a ‘sutyorgásból’ nekem az jön le hogy nem szereti…inkább 80..sőt 90.
Most nézem csak hogy képesek voltak rárakni egy mézescsuprot.
Azért a régi szebb volt.
http://www.motorcyclistonline.com/roadtests/retro_bike_comparison/photo_06.html
Az alufelni nem illik hozzá,fűzött kerékkel szebb lenne szerinem.És egy fordulatszámmérő is jó lenne.
Nekem nagyon bejön,de két drótkereket megérdemelt volna!
Jól látom,hogy az első teló már taknyol!?
Azért azt tegyük hozzá hogy a drótküllős változat is van….fordulatszámmérővel is ( T100 ).
Ez az SE