|
BMW K1600GTL
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Soros hathengeres benzinmotor elektronikus benzinbefecskendezéssel, 24 szeleppel
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1649
|
Furat x löket (mm)
|
72×67,5
|
Sűrítési viszony
|
12,2:1
|
Keverékképzés
|
BMS-X
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
118/160,5/7750
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
175/5250
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
körmös kapcsolású, ferde fogazású, hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
kardántengely
|
Felépítés
|
|
Váz típusa
|
könnyűfém főváz (kokillaöntvény)
|
Futómű elöl
|
Duolever, 115 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Paralever, 135 mm rugóút
|
Első fék
|
két 320 mm-es tárcsa
|
Hátsó fék
|
egy 320 mm-es tárcsa
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70ZR17
|
Gumiabroncs hátul
|
190/55ZR17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség (mm)
|
2489/1000
|
Tengelytáv (mm)
|
1618
|
Utánfutás/villaszög (mm/fok)
|
106,4/62,2
|
Ülésmagasság (mm)
|
750
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
26,5
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
348 |
Megengedett össztömeg (kg)
|
560
|
Menetadatok
|
|
Végsebesség (km/h)
|
>200
|
Gyorsulás 0-100 km/h (mp.) | 3,4 |
Fogyasztás 90/120 km/h (l/100km)
|
4,6/5,9
|
Ár (forint, 2011. május)
|
6.718.000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nekem ez kimaradt a tesztből, de a Gt az tökéletes számomra. Rátenném ennek a plexijét, és akkor lenne a csúcs, az csak majdnem szélmentes. Mondjuk még úgy is a legjobb szélvédelmű vas, ami próbáltam.
Köszi a cikket, élvezettel olvastam, hasonlóan hibátlan mint a tesztelt motor.
Talán egy picit jobban utalhattál volna a testvérétől való különbségekre(mivel tudom, h azzal is mentél)
Zöldi: én egy olyan GT-vel mentem, amin GTL szélvédő volt, tökéletes volt még nekem is, pedig nem vagyok kis termetű.
Tetszik a cikk!
@Szentpetike: Én is 189 vagyok, jókat szoktam vigyorogni, amikor kis zsebkendőnyi szélvédők szélvédelméről megy a vita 😀
“hatodik fokozatban 30 kilométer/óránál még semmi jelét nem adja annak, hogy váltani is kellene”
Értem én hogy 6 henger meg 6 meg 6…mindenhol.
De ha tényleg ennyire nyomatékos akkor meg mindek a 6 sebesség fokozat? Ennyi erővel automataváltós is lehetne:)
Gondolom elég lenne 4 (3) fokozat is.