|
BMW R1200R Classic
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Kéthengeres, lég-olaj hűtésű, hengerenként négy szelepes, DOHC vezérlésű boxermotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1170
|
Furat x löket (mm)
|
101×73
|
Sűrítési viszony
|
12,0:1
|
Keverékképzés
|
BMS-K+
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
81/110/7750
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
119/6000
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
kardántengely
|
Felépítés
|
|
Váz típusa
|
térhálós csőváz
|
Futómű elöl
|
Telelever, 120 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Paralever, 140 mm rugóút
|
Első fék
|
két 320 mm-es tárcsa
|
Hátsó fék
|
egy 265 mm-es tárcsa
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70ZR17
|
Gumiabroncs hátul
|
180/55ZR17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség (mm)
|
2145/906
|
Tengelytáv (mm)
|
1495
|
Utánfutás/villaszög (mm/fok)
|
119,1/62,9
|
Ülésmagasság (mm)
|
800/830
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
18
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
223
|
Megengedett össztömeg (kg)
|
450
|
Menetadatok
|
|
Végsebesség (km/h)
|
>200
|
Gyorsulás 0-100 km/h (mp.) | 3,5 |
Fogyasztás 90/120 km/h (l/100km)
|
4,1/5,5
|
Ár (forint, R1200R)
|
3.638.000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A jelenlegi bömös kínálatból nekem ez kéne a legjobban.
Na, nem rossz a gépezet. Tényleg elég meggyőző, amit összeraktak most a németek.
Észrevettem még egy különbséget. Eko, a te motorod labtartójára csavart koptató rövidebb…
Te aztán figyelsz a részletekre!
nem kéne kétszer mondani
Kíváncsi lennék egy túrára az űlésben, menyire fenékzsibbasztó
Így, első ránézésre, elég kényelmesnek tűnik hosszú távra is. Eko?
Meg ami még nagyon tetszik az új modellen, az a küllős kerék!!! Az nagyon ott van. Bárcsak lenne pénzem az én motoromon is lecserélni a kerekeket küllősre. Mert az nagyon, nagyon ütős lenne. De akármi megtörténhet még…
Ahogy utaltam is rá, számomra ezen a ponton volt a leginkább érezhetö a változás. Persze nyilván csak a sajátommal összevetve. Egy RT ülése talán még kényelmesebb, de azt sem próbáltam hosszútávon.
De, hogy igazán érzékeltessem, mennyire tetszett meg az új komfortülés, elárulom: miután visszavittem a motort, rákerestem az e-bay-en egy ilyenre.
Sajnos pont elötte való nap ütötték le a fellelhetö egyetlen darabot, de remélem a következöt már én fogom megnyerni!
Ittjártatok Dunaújvárosban a kutya mindenit!Minden jót,sziasztok!
Mivel Eko ott lakik…