BMW G650 Xchallenge | |
Erőforrás, erőátvitel | |
Motor | egyhengeres négyszelepes vízhűtéses négyütemű DOHC benzinmotor |
Lökettérfogat (cm3) | 652 |
Furat x löket (mm) | 100 x 83 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/fordulatszám) | 39/53/7000 |
Legnagyobb nyomaték (Nm/fordulatszám) | 60/5250 |
Sűrítési viszony | 11,5:1 |
Üzemanyag-ellátás | BMS-C II befecskendezőrendszer |
Tengelykapcsoló | többtárcsás olajfürdős |
Váltó | szekvenciális, ötfokozatú |
Szekunder hajtás | lánc |
Váz, futómű | |
Váz | acélcsöves bölcsőváz alumínium kiegészítő elemekkel és hátsó segédvázzal |
Első felfüggesztés | fordított teleszkópok 45 mm belsőcső-átmérővel |
Hátsó felfüggesztés | alumínium lengőkar levegős központi rugóstaggal |
Rugóút elöl/hátul (mm) | 270/270 |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 62,5/118 |
Első fék | 300 mm átmérőjű tárcsa kétdugattyús féknyereggel, opcionális ABS |
Hátsó fék | 240 mm átmérőjű tárcsa egydugattyús féknyereggel, opcionális ABS |
Gumiméret elöl és hátul | 90/90-21 és 140/80-18 |
Méretek, tömegek | |
Hossz/szélesség tükrökkel/szélesség tükrök nélkül) (mm) | 2205/907/825 |
Tengelytáv (mm) | 1500 |
Száraz tömeg (kg) | 144 |
Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 4,01 |
Legnagyobb sebesség (km/h) | 165 |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nem értem, gyárilag miért nem lehet egy ilyen motort kiadni, illetve ehhez hasonlót? Ennyire elkényelmesedtek volna a motorosok, hogy nem lenne jelentős vásárlóréteg? A sportmotorokat is veszik, pedig azok is elég szélsőségesek. Több ilyen motort! Lehet őket pakolni és terepen is megállják a helyüket, kalandozáshoz tökéletes, nem kell sok henger, millió köbcenti.
Látod, erre nem tudok rájönni én sem.
Ez a motor menetkészen lehet úgy 160-170 kiló körül, jó a futóműve, a normális közlekedéshez, túrázáshoz untig elég a teljesítménye – ha jómagam nem túráznék az esetek többségében a feleségemmel együtt, nagyon komolyan gondolkodóba esnék.
Bár jobban belegondolva a Gésa a második legnagyobb szerelmem, úgyhogy akkor mégsem…
Egyetértek.
Hú, de örülök, hogy van ilyen hazánkban…
Bízom benne, hogy összefutok a tulajával, pláne, ha ez mondjuk Mongol Rally-n történik 🙂 Gratula!
Elsőként a szerkesztőnek, amiért nem tűnik fel neki hogy a főoldal mindhárom cikke a bajorok motorjáról szól. Enyhén szólva uncsi…
Ne is csodálkozzatok ha sokak szerint a márka fizetett tollnokai vagytok.
Nem érzem szükségét, hogy bármit magyarázzak neked, utoljára mégis megteszem (innentől pedig többet nem reagálok a hasonló beírásaidra, de azért folytasd őket nyugodtan).
44 anyag található a főoldalon. Ebben a pillanatban ebből 8 kapcsolódik a BMW-hez. Ez a tartalmak 18 százaléka. Egyébként éppen olyan arányban jelenik meg nálunk BMW-s anyag, mint a nemzetközi sajtóban, vagy éppen a magyarban. Ha kicsit figyelsz, erre rájössz magad is. Hogy a nemzetközi sajtóban mennyi írás jelenik meg egy gyár termékeiről, az pedig nyilván nem az újságírók érdeklődésén múlik (világviszonylatban nem lehet mindenki BMW rajongó, mint ahogy nálunk sem Teejay, sem Dani egészen biztosan nem sorolható ebbe a kategóriába), hanem az adott gyártó marketingeseinek aktivitásán. Hogy ebből a szempontból pedig a bajorok a legaktívabbak között vannak, talán nem róható fel nekünk.
De ha véletlenül merészelnénk valamit írni a BMW-ről a jövőben, szólj nyugodtan!
Quattroman, téged lenyomott egy r75 oldalkocsival? Vagy mi ez a fruszráció?