Bárhová és bármin át

Teszt: BMW G650 Xchallenge Rally
2010. október 29., péntek - Macko

Talán méltatlanul mellőzött motor volt a BMW G650 Xchallenge. Főleg, ha megnézzük ezt a remek átépítést, amellyel képességei messze felülmúlják a gyáriakat.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (7 hozzászólás)

FeR1 -

Nem értem, gyárilag miért nem lehet egy ilyen motort kiadni, illetve ehhez hasonlót? Ennyire elkényelmesedtek volna a motorosok, hogy nem lenne jelentős vásárlóréteg? A sportmotorokat is veszik, pedig azok is elég szélsőségesek. Több ilyen motort! Lehet őket pakolni és terepen is megállják a helyüket, kalandozáshoz tökéletes, nem kell sok henger, millió köbcenti.


Macko -

Látod, erre nem tudok rájönni én sem.

Ez a motor menetkészen lehet úgy 160-170 kiló körül, jó a futóműve, a normális közlekedéshez, túrázáshoz untig elég a teljesítménye – ha jómagam nem túráznék az esetek többségében a feleségemmel együtt, nagyon komolyan gondolkodóba esnék.

Bár jobban belegondolva a Gésa a második legnagyobb szerelmem, úgyhogy akkor mégsem…


XYZ -

Egyetértek.

 


markaszerviz -

Hú, de örülök, hogy van ilyen hazánkban…

Bízom benne, hogy összefutok a tulajával, pláne, ha ez mondjuk Mongol Rally-n történik 🙂 Gratula! 


Quattroman -

Elsőként a szerkesztőnek, amiért nem tűnik fel neki hogy a főoldal mindhárom cikke a bajorok motorjáról szól. Enyhén szólva uncsi…

Ne is csodálkozzatok ha sokak szerint a márka fizetett tollnokai vagytok.

 


Macko -

Nem érzem szükségét, hogy bármit magyarázzak neked, utoljára mégis megteszem (innentől pedig többet nem reagálok a hasonló beírásaidra, de azért folytasd őket nyugodtan).

44 anyag található a főoldalon. Ebben a pillanatban ebből 8 kapcsolódik a BMW-hez. Ez a tartalmak 18 százaléka. Egyébként éppen olyan arányban jelenik meg nálunk BMW-s anyag, mint a nemzetközi sajtóban, vagy éppen a magyarban. Ha kicsit figyelsz, erre rájössz magad is. Hogy a nemzetközi sajtóban mennyi írás jelenik meg egy gyár termékeiről, az pedig nyilván nem az újságírók érdeklődésén múlik (világviszonylatban nem lehet mindenki BMW rajongó, mint ahogy nálunk sem Teejay, sem Dani egészen biztosan nem sorolható ebbe a kategóriába), hanem az adott gyártó marketingeseinek aktivitásán. Hogy ebből a szempontból pedig a bajorok a legaktívabbak között vannak, talán nem róható fel nekünk.

De ha véletlenül merészelnénk valamit írni a BMW-ről a jövőben, szólj nyugodtan!


FeR1 -

Quattroman, téged lenyomott egy r75 oldalkocsival? Vagy mi ez a fruszráció?


Előző bejegyzés

Az egyre európaibb Balkán – második felvonás

2010. október 26., kedd
Túra

Következő bejegyzés

Nagy Ibrahim, a városlakó

2010. november 03., szerda
Olvasói teszt

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 31. rész: Ideális kanyarív újratöltve

2020. szeptember 11., péntek

Sorozatunk 30. részében az ideális jobbos kanyarív tekintetében nem voltunk kellően körültekintőek. Így most pótoljuk az akkori hiányosságot.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Van új a nap alatt: állítható bélések a Nolan bukósisakokban

2020. szeptember 09., szerda

A fejformádhoz, vagy éppen a motorod stílusához igazítható bukósisak-bélés? Csak addig tűnik hülyeségnek, amíg meg nem ismered a Nolan újítását.

Elolvasom »
Technika

Egy remek motoros program: jön a motoRun MINI túraverseny

2020. szeptember 02., szerda

Belföldön lesz, és a közúti száguldozáson kívül minden benne van, amitől a motorozás izgalmas. Ha szeptember, akkor motoRun MINI!

Elolvasom »
Programajánló

Téltől a nyárig: Rebelhorn Patrol motoros ruha tartósteszt

2020. augusztus 28., péntek

A Rebelhorn márka hazánkban ma még nem túl ismert. Túrázóknak szánt csúcsmodelljük, a Patrol motoros ruha pedig igen figyelemre méltó cucc!

Elolvasom »
Tartósteszt