A stílus maga az ember

Teszt: Kawasaki VN1700
2010. augusztus 13., péntek - dani

Idei évünk eddigi legnagyobb hengerűrtartalmú motorját próbáltuk ki a VN1700 személyében. A fényesre fésült sörényű bölény nyergében közelebb kerültem e számomra idegen kategória megismeréséhez.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Klasszikus erő új köntösben – Brixton Cromwell 1200x

Brixton Cromwell 1200x

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Helmets on -

Kissé furcsának éreztem az erőátvitel hangolását, hiszen 100-110 alatt nem örül túlságosan a motor a legmagasabb fokozatnak”

 

Ezért overdrive. Pont ez a lényege hogy nagy sebességnél keveset forog.

Szerintem nem elvárható hogy 50-nél is jó legyen mert akkormeg 100-nál már sokat pörög…

A gyorsító fokozat megnevezés meg fura rá.

 


dani -

„ám e sebesség felett már nem kényelmes ezekkel a motorokkal cruisolni. „ 


dani -

Az overdrive-ot azért hívják gyorsító fokozatnak, mert ilyenkor a váltó kihajtása többet forog a behajtásnál. Legalábbis elvileg. Mert ennél a motornál ez nem akart nekem kijönni a redelkezésre álló áttételi arányokkal számolva.

 


Helmets on -

Ja hogy azért az a neve.

érdekes.

Kell rá egy plexi és máris jó.

legalábbis én biztosra veszem hogy aki ilyet vesz rak rá.

6 sebesség mondjuk tényleg felesleges.


bigwhite -

Értem én, hogy csopper, meg nyomtékra van hangolva, meg ilyenek, de azért 1700 köbcentibôl 74 lóerôt kihozni, az pontosan a Skoda120-as literteljesítménye. És ezzel nem a mlada boleslav-i mérnököket szerettem volna dicsérni.


versysfun -

A Kawa erős motorokat gyárt pedig.Eyg 650-ből többet kihoznak. Én sem vágom, hogy döntöttek a kis teljesítmény mellett. Viszont forgatónyomaték azért akad alacsony fordulaton is.

Nem az én világom ez  a chopper fílíng, keveset is tudok róluk.


TeeJay -

Ebben a kategóriában nem releváns ez a teljesítmutató. Egy ilyenen 120 felett szenvedés van, ahhoz a sebességhez meg ekkora teljesítmény bőven elég. Legalább kevesebb az adó és a biztosítás.

Nyilván a 9,5:1 kompressziójával egy ilyen motor alapvetően hosszabb életű lesz, mint egy 64 lovas, pörgősebb Versys.


vilmo -

 Ez cruiser nem chopper. Az angol chop ige jelentése csapni, vágni, levágni. A chopper a vágott átépített motor. Ez nincs vágva tehát nem chopper. Aki meg azt hiszi hogy ilyeneken csak pózolni lehet annak itt van pár video:

 

http://www.youtube.com/watch?v=pSUiMzvQz48

 

Egy lelkes nomad tulaj, nézzétek meg a feltöltéseit:

 

http://www.youtube.com/user/dantama35#p/a


Előző bejegyzés

Bike Maraton Repeta Túra 2010

2010. augusztus 11., szerda
Bike Maraton

Következő bejegyzés

Világító Shark bukósisakok

2010. augusztus 16., hétfő
Fokt Motor

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt