|
Kawasaki VN1700
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Vízhűtéses, 4 ütemű, V2-es, SOHC, 8 szelepes
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1700
|
Furat x löket (mm)
|
102×104
|
Sűrítési viszony
|
9,5:1
|
Keverékképzés
|
Üzemanyag befecskendezés: ø42 mm x 2
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
74/55/5000
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
135/2750
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
bordásszíj
|
Felépítés
|
|
Váz típusa
|
Dupla bölcsőváz, acél
|
Futómű elöl
|
43 mm teleszkópvilla
|
Futómű hátul
|
Lengővilla két oldalsó levegős rugóstaggal és négyszeres húzó fokozati állítási lehetőség
|
Első fék
|
Dupla, 300 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel
|
Hátsó fék
|
Szimpla, 300 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel
|
Gumiabroncs elöl
|
130/90B16M/C 67H
|
Gumiabroncs hátul
|
170/70B16M/C 75H
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2500/1025/1155
|
Tengelytáv (mm)
|
1665
|
Utánfutás/villaszög (mm/fok)
|
169/30
|
Ülésmagasság (mm)
|
720
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
20
|
Menetkész tömeg (kg)
|
349
|
|
|
Ár
|
|
|
3 699 000
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Kissé furcsának éreztem az erőátvitel hangolását, hiszen 100-110 alatt nem örül túlságosan a motor a legmagasabb fokozatnak”
Ezért overdrive. Pont ez a lényege hogy nagy sebességnél keveset forog.
Szerintem nem elvárható hogy 50-nél is jó legyen mert akkormeg 100-nál már sokat pörög…
A gyorsító fokozat megnevezés meg fura rá.
“ám e sebesség felett már nem kényelmes ezekkel a motorokkal cruisolni. “
Az overdrive-ot azért hívják gyorsító fokozatnak, mert ilyenkor a váltó kihajtása többet forog a behajtásnál. Legalábbis elvileg. Mert ennél a motornál ez nem akart nekem kijönni a redelkezésre álló áttételi arányokkal számolva.
Ja hogy azért az a neve.
érdekes.
Kell rá egy plexi és máris jó.
legalábbis én biztosra veszem hogy aki ilyet vesz rak rá.
6 sebesség mondjuk tényleg felesleges.
Értem én, hogy csopper, meg nyomtékra van hangolva, meg ilyenek, de azért 1700 köbcentibôl 74 lóerôt kihozni, az pontosan a Skoda120-as literteljesítménye. És ezzel nem a mlada boleslav-i mérnököket szerettem volna dicsérni.
A Kawa erős motorokat gyárt pedig.Eyg 650-ből többet kihoznak. Én sem vágom, hogy döntöttek a kis teljesítmény mellett. Viszont forgatónyomaték azért akad alacsony fordulaton is.
Nem az én világom ez a chopper fílíng, keveset is tudok róluk.
Ebben a kategóriában nem releváns ez a teljesítmutató. Egy ilyenen 120 felett szenvedés van, ahhoz a sebességhez meg ekkora teljesítmény bőven elég. Legalább kevesebb az adó és a biztosítás.
Nyilván a 9,5:1 kompressziójával egy ilyen motor alapvetően hosszabb életű lesz, mint egy 64 lovas, pörgősebb Versys.
Ez cruiser nem chopper. Az angol chop ige jelentése csapni, vágni, levágni. A chopper a vágott átépített motor. Ez nincs vágva tehát nem chopper. Aki meg azt hiszi hogy ilyeneken csak pózolni lehet annak itt van pár video:
http://www.youtube.com/watch?v=pSUiMzvQz48
Egy lelkes nomad tulaj, nézzétek meg a feltöltéseit:
http://www.youtube.com/user/dantama35#p/a