A stílus maga az ember

Teszt: Kawasaki VN1700
2010. augusztus 13., péntek - dani

Idei évünk eddigi legnagyobb hengerűrtartalmú motorját próbáltuk ki a VN1700 személyében. A fényesre fésült sörényű bölény nyergében közelebb kerültem e számomra idegen kategória megismeréséhez.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Helmets on -

Kissé furcsának éreztem az erőátvitel hangolását, hiszen 100-110 alatt nem örül túlságosan a motor a legmagasabb fokozatnak”

 

Ezért overdrive. Pont ez a lényege hogy nagy sebességnél keveset forog.

Szerintem nem elvárható hogy 50-nél is jó legyen mert akkormeg 100-nál már sokat pörög…

A gyorsító fokozat megnevezés meg fura rá.

 


dani -

“ám e sebesség felett már nem kényelmes ezekkel a motorokkal cruisolni. “ 


dani -

Az overdrive-ot azért hívják gyorsító fokozatnak, mert ilyenkor a váltó kihajtása többet forog a behajtásnál. Legalábbis elvileg. Mert ennél a motornál ez nem akart nekem kijönni a redelkezésre álló áttételi arányokkal számolva.

 


Helmets on -

Ja hogy azért az a neve.

érdekes.

Kell rá egy plexi és máris jó.

legalábbis én biztosra veszem hogy aki ilyet vesz rak rá.

6 sebesség mondjuk tényleg felesleges.


bigwhite -

Értem én, hogy csopper, meg nyomtékra van hangolva, meg ilyenek, de azért 1700 köbcentibôl 74 lóerôt kihozni, az pontosan a Skoda120-as literteljesítménye. És ezzel nem a mlada boleslav-i mérnököket szerettem volna dicsérni.


versysfun -

A Kawa erős motorokat gyárt pedig.Eyg 650-ből többet kihoznak. Én sem vágom, hogy döntöttek a kis teljesítmény mellett. Viszont forgatónyomaték azért akad alacsony fordulaton is.

Nem az én világom ez  a chopper fílíng, keveset is tudok róluk.


TeeJay -

Ebben a kategóriában nem releváns ez a teljesítmutató. Egy ilyenen 120 felett szenvedés van, ahhoz a sebességhez meg ekkora teljesítmény bőven elég. Legalább kevesebb az adó és a biztosítás.

Nyilván a 9,5:1 kompressziójával egy ilyen motor alapvetően hosszabb életű lesz, mint egy 64 lovas, pörgősebb Versys.


vilmo -

 Ez cruiser nem chopper. Az angol chop ige jelentése csapni, vágni, levágni. A chopper a vágott átépített motor. Ez nincs vágva tehát nem chopper. Aki meg azt hiszi hogy ilyeneken csak pózolni lehet annak itt van pár video:

 

http://www.youtube.com/watch?v=pSUiMzvQz48

 

Egy lelkes nomad tulaj, nézzétek meg a feltöltéseit:

 

http://www.youtube.com/user/dantama35#p/a


Előző bejegyzés

Bike Maraton Repeta Túra 2010

2010. augusztus 11., szerda
Bike Maraton

Következő bejegyzés

Világító Shark bukósisakok

2010. augusztus 16., hétfő
Fokt Motor

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 31. rész: Ideális kanyarív újratöltve

2020. szeptember 11., péntek

Sorozatunk 30. részében az ideális jobbos kanyarív tekintetében nem voltunk kellően körültekintőek. Így most pótoljuk az akkori hiányosságot.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Van új a nap alatt: állítható bélések a Nolan bukósisakokban

2020. szeptember 09., szerda

A fejformádhoz, vagy éppen a motorod stílusához igazítható bukósisak-bélés? Csak addig tűnik hülyeségnek, amíg meg nem ismered a Nolan újítását.

Elolvasom »
Technika

Egy remek motoros program: jön a motoRun MINI túraverseny

2020. szeptember 02., szerda

Belföldön lesz, és a közúti száguldozáson kívül minden benne van, amitől a motorozás izgalmas. Ha szeptember, akkor motoRun MINI!

Elolvasom »
Programajánló

Téltől a nyárig: Rebelhorn Patrol motoros ruha tartósteszt

2020. augusztus 28., péntek

A Rebelhorn márka hazánkban ma még nem túl ismert. Túrázóknak szánt csúcsmodelljük, a Patrol motoros ruha pedig igen figyelemre méltó cucc!

Elolvasom »
Tartósteszt