Fitt öreg

Teszt – Yamaha XJR 1300
2009. november 02., hétfő - dani

A mostanában zajló kiállítások miatt a motorosok figyelme a csudálatos technikai újdonságok felé fordul. Lehet-e egy motor jó, ha neve elé nem kötődik alanyi jogon a vadiúj és az innovatív szó?

Hirdetés

Ezt olvastad már?

SHUBERTH C5 bemutató és teszt: Hatalmas fejlődés

Kiegészítő teszt

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

hassan -

Kár, hogy kezdenek kihalni az ilyen motorok(“köszönhetően” az EURO normáknak, amik valahol érthetőek), ezen kívül még lesz az CB1100 Japánban és kész. Pedig a GSX 1.4 is betyár jó gép volt.


Zolee70 -

XJR1300, CB1300, GSX1400. Ezek a MOTOR-ok. Csupa nagybetűvel.

Bármelyiket, bármikor.

Remélem nem halnak ki, szükség van rájuk.

 


TeeJay -

Hosszú évek után nekem a CB1300 lett az etalon. Persze lehet mondani, hogy futómű, teljesítmény, tömeg így megy úgy, és különben is, de számomra akkor is ez a végső motor. Értékálló, időtlen MOTOR.

A GSX1400 2. generációja, az egykéményes annyira nem tetszett, de az még megoldható lenne. Ráadásul vagy 15-20%-kal olcsóbb volt. Nem utolsó szempont. Viszont (számomra) kétségtelen, hogy a XJR a legszebb és mivel eleve yamahás vagyok, lehet, hogy mégis ez lesz a következő…


Helmets on -

nemtom de engem annyire nem dob meg hogy ez annyira “a motor”lenne.

annyira azért nem különbözik a mai motorok divatjátol.

talán ha nem lenne rajt annyi müanyag meg acélküllöi lennének de igy…….egy sima naked. a 70-es 80-as évek világa meg nekem nem annyira “klasszikus” az még túl fiatal:) a blokk szép de az összkép nem annyira teccik főleg ezekkel a kerekekkel. ennyi erővel akkor egy GS500 is fu de MOTOR meg klasszikus. nem?

 

 

 

 


rnie -

Dani!

 

Nem emlékszem arra, hogy ilyen finoman fogalmaztam volna 🙂 Korábban csak városban mentem az XJR-rel, ami nekem is egyik kedvencem a forma alapján, kényelmes is, bár egy normális kormánnyal még inkább az lenne. Lepencén azonban komoly csalódás volt, imbolygott, bizonytalan volt és rángatós. Valószínűleg túra tempónál, nyugodt közlekedésnél megfelelő a viselkedése, de kicsit is sportosabb stílusban szétesik az összhang. És itt még is térdelős-karcolós tempóról beszélek, azt még megpróbálni se merném vele. Viszont egyenesben és városban tökéletes, és örülök, hogy ha látok ilyen szépséget. De megértem azt is, miért fogy a CB1300-ból több… 


Előző bejegyzés

Modern múltidéző

2009. október 29., csütörtök
Teszt: Yamaha X-Max 250

Következő bejegyzés

10 indok a bukósisak viselése ellen

2009. november 03., kedd
Top10

Ezeket olvastad már?

SHUBERTH C5 bemutató és teszt: Hatalmas fejlődés

A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Az eddigi legjobb telefontartók motorra: Motochargebar 2022

2022. május 09., hétfő

A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!

Elolvasom »
Termékbemutató

Protektor nyereményjáték: a tét ingyenes baleset-biztosítás

2022. május 01., vasárnap

Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!

Elolvasom »
Nyereményjáték

Sokszínű túrakabátok a Spyke kínálatából, 1. rész

2022. április 29., péntek

Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.

Elolvasom »
Termékbemutató