Az ideális túrabakancs

Gumi
2013. február 06., szerda - vadasz

A méret adott, a cél nem kérdés, akkor miért nem tudok választani? Kis eszmefuttatás arról, hogyan nézzünk túrabakancsot kétkerekű kedvencünknek.

Hirdetés


Cimkék: ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

Jani55 -

Ideális esetben így van. Tudjuk milyen célra, milyen gumát szeretnénk, kiválasztjuk (párban), felszereltetjük… fizetünk. A 17-esek világában valóban van választék. Sőt, zavarbaejtően bő…

Nekem és sokunknak, más méretű kerekeink vannak, esetenként elől is, hátul is és bármennyire meglepő, nem egyszerű gumit találni (azonos gyártótól, válogatott elsőt-hátsót azonos gumikeverékből és mintázattal, lehetőleg egy évnél nem különbözőbb évjáratból). Van úgy, hogy radiálgumit nem is találunk! Sőt, vagy csak elsőt, vagy csak hátsót… Volt már rá példa, hogy  tízéves túltárolt gumit akartak rámsózni újként… Messze nem ideális állapot.

És sokan vannak olyanok is, akik a használt gumikból kénytelenek válogatni. Mert már nem beszerezhető az adott méret-mintázat (különböző mértékbeni kopás, defekt, v. akármilyen okból, pl kilopják a komplett első kereket) és cserélni kell pl a hátsót. Vagy, csak egyszerűen nem akarnak, nem tudnak az új gumikra annyit áldozni. Ők is motoroznak. Felemás állapot.   


doncy -

Jelenlegi útviszonyaink között – úgy gondolom – sport-trúra kategóriában nem igazán érvényesülnek a fenti típusok közti különbségek. Így marad a következő módszer: párban kell megvenni a legolcsóbb akciós szettet. Fóleg, hogy legutóbb vettem egy “szupertartós” angel elsőt, ami semmivel sem bírt többet, mint bármelyik (és kb. egy akciós szett árába került.) 10-12k alatt bármelyiket legyaloglom. Érzésre sosem volt különbség.


Jani55 -

Bocsánat, de tud valaki segíteni URAL GYÁRI (4.00X19) gumi beszerzésben? Köszönöm. 


verpe -

Egy biztos, nagyon durván felmentek a gumi árak.

 


mr_a -

 hééé! kitolás! én azt hittem valóban túrabakancsról van szó… 😀


Előző bejegyzés

Motoros túrázni jó – 3. rész

2013. február 02., szombat
Túra

Következő bejegyzés

Három hét, és itt a motoros szezon!

2013. február 12., kedd
Triumph

Ezeket olvastad már?

Technikai forradalom: Keeway RKF 125 teszt

2018. szeptember 15., szombat

Természetesen nem járműtörténeti innovációkra kell gondolni, de az RKF 125 a Keeway történetében mégis egy mérföldkőnek számít.

Elolvasom »
Új motor teszt

Ugyanaz sokkal jobban: Honda Gold Wing Tour DCT teszt

2018. szeptember 08., szombat

A név maga legendává vált, de a Gold Wing felett bizony nagyon eljárt már az idő. A Honda számára létkérdés volt egy teljes körű megújulás.

Elolvasom »
Új motor teszt

Egyszerű és tökéletes megoldás a túramotorosoknak: Alpinestars Mirage laminált kabát

2018. augusztus 31., péntek

Nem akarsz esőcuccal bajlódni, de belerohadni sem a vízálló ruhába? Idegenkedsz a sok rétegtől? Akkor az Alpinestars Mirage modellje neked való!

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

A külső és belső furcsa ötvözete: Benelli BN125 teszt

2018. augusztus 23., csütörtök

A Benelli BN125 furcsa szerzet. Jól bevált Keeway technikára adtak fel egy olaszos megjelenésű gúnyát. A végeredmény így olcsó és csinos lett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Hirdetés