A Honda elkészítette a hajdan legendás Monkey nevű kismotor modern, a mai követelmények szerint újragondolt változatát. Lássuk, milyen lett!
Elolvasom »Két kuplungmentes túramotor. Ami persze olyannyira nem igaz, hogy kettőjüknek három tengelykapcsolója is van, kuplungkarjuk még sincs egy sem.
Elolvasom »A Yamaha nagy túramotorja hosszú várakozás után teljesen megújult. Első pillantásra nem akkora a változás, mint valójában. Ismét kuplungkar nélkül járt nálunk.
Elolvasom »Egy hosszútávú túraverseny során fényt derítettünk a Honda NC700-as sorozat két tagjának túraképességeire és váltóik közötti különbségekre.
Elolvasom »A legnagyobb motorgyár egyik idei újdonságának már a teszt előtt sem értettem a miértjét. Azután kiderült, hogy csak egy hibája van, de arról sem ő tehet...
Elolvasom »Megjelenése óta etalonnak számít a nagyrobogók között, sőt a sportosságot ez a modell vezette be ebbe a szegmensbe. Mi lehet a nagy siker titka? Itt a válasz.
Elolvasom »Egészen apró változtatásokat eszközölt a Honda népszerű városi robogóján. Nézzük, milyen lett a megnövelt erőforrással szerelt PCX.
Elolvasom »Vajon megtaláljuk benne a belépőmodellekre jellemző olcsóság érzetét, vagy tényleg megkapjuk a BMW-s életérzést a pénzünkért? Vallatóra fogtuk a BMW F700GS-t.
Elolvasom »A Honda tovább folytatja népmotoros programját: csinos, ám technikailag abszolút spórolásra törekvő modellekkel operál. Vajon jól teszi?
Elolvasom »Kevés agresszívebb megjelenésű motor létezik, mint a zöldek közepes nakedje. Már álltában is száguldást sugall - de milyen vajon ha tényleg száguld?
Elolvasom »Felkapott divatirányzat vagy sem, a retró virágzik és csodás motorokat köszönhetünk a műfajnak. Vajon csak nézegetni jó őket vagy motorozni is lehet velük?
Elolvasom »Lehet-e ragadozó életmódot folytatni kulturált keretek között? Tesztünkből kiderül, hogy Triumphéknak mi az elképzelése egy igazán sportos túrakalandorról.
Elolvasom »